Jak Vám poradíme?

Odborný pracovník v prodejně specializovaných stavebních materiálů a e-shopu (Praha 10-Hostivař), brutto: 30 – 40.000,-Kč dle schopností.

Marcons International s.r.o.

Místo práce
V Chotejně 10, Praha 15-Hostivař, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody, možnost IHNED nebo LEDEN 2022
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsícDle schopností a výsledků průměrný měsíční výdělek po zapracování cca netto 31.000,- Kč i více. Nástupní plat dle zkušeností a praxe cca netto 25.000,- Kč. (brutto cca 31.000,-)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Obsluhovat zákazníky - prodej a výdej zboží a po zapracování i s poskytováním poradenství.
• Poskytovat zákazníkům odborné informace pro to co potřebují, nalézat pro ně vhodná řešení a ty nejvhodnější produkty, příp. celé skladby produktů a předávat k tomu související informace (postup zpracování, na co si dát pozor, atd.).
• Zpracovávat objednávky z e-shopu (expedice, komunikace se zákazníky a dodavateli, správa, aktualizace a údržba sortimentu e-shopu, celková organizace). Toto bude zřejmě jedna z prvních důležitých součástí po nástupu.
• Přijímat a vydávat zboží (vykládka / nakládka / péče o sklad).
• Komunikovat a koordinovat se zákazníky a dodavateli dodávky zboží.
• Příležitostně rozvážet materiál k zákazníkům nebo od dodavatelů (osobní automobil, dodávka).
• Různé drobné administrativní úkoly a věci zajišťující správný chod prodejny a skladu.
• Účast na vytváření, udržování a úpravách obsahu našeho webu a e-shopu a do budoucna možná i sociálních sítí – míra zapojení bude do jisté míry záviset na vlastním zájmu a schopnostech v této oblasti.
• Poměry toho, co a do jaké míry bude obsahem práce se mohou v průběhu doby měnit - dle zkušeností, osobních kvalit, vývoje znalostí a schopností v našem oboru a činnosti, vzájemných dohod v rámci týmu...
• V případě dostatečných zkušeností a znalostí, obchodního talentu, správného přístupu, a hlavně vlastní chuti je časem možné stát se aktivním technickým obchodníkem, který bude mít na starosti obchodně technickou péči o stávající zákazníky a oslovování zákazníků nových - další osobní rozvoj, včetně zajímavých výkonnostních odměn.

Zaměstnanecké výhody, benefity

NABÍZÍME:
• Práci na HPP.
• Odborné zaškolení.
• Místo v malé rozvíjející se firmě s dobrým kolektivem a osobním přístupem k jejím členům, fungující na principech WIN-WIN a otevřeného čestného přístupu ve všech oblastech - od zákaznické po interní – se snahou o dosahování spokojenosti všech zúčastněných.
• Poměrně široké spektrum pracovních úkolů = rozmanitost práce.
• Dobré platové ohodnocení. Nástupní plat cca netto 25.000,- Kč (brutto 31.000,-) a následné zvyšování dle zapracování.
• Prémie z obratu firmy (po zapracování).
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po zapracování) až do výše 2.088,- Kč měsíčně.
• Rozšíření znalostí a zvýšení kvalifikace v oboru stavebních materiálů.
• Možnost seberealizace.
• Služební telefon (i k soukromým účelům)
• Kurz na řízení vysokozdvižných vozíků
• Pracovní doba: PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně
(jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu)
• Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (6 min. od metra A - Skalka)

BENEFITY:
• Dovolená 5 týdnů, plánovaná dle dohody v rámci kolektivu (není žádný pevně stanovený termín)
• Zdravotní volno / sickdays
• Do velké míry vlastní organizace náplně práce
• Možnost si napracovat hodiny. Standardně má každý pracovník každý týden 1 odpoledne volné.
Pokud je třeba vyřídit si něco osobního, co nelze jindy než v dopoledních hodinách, není to obecně problém.
• Vzdělávací školení v oboru
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Mobilní telefon (i k soukromým účelům)
• Dog-friendly office

Informace o náboru

INFORMACE K NÁBORU:
•Zaujala-li Vás tato práce a máte VÁŽNÝ ZÁJEM O DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI, zašlete, prosím, motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií a další požadované podklady na naší externí spolupracovnici:
Lenka Nozarová, personální ředitelka ConVerta Consulting s.r.o , [email protected], 604 270 438
Do předmětu mailu prosím uveďte: své PŘÍJMENÍ a „Marcons“.
PRŮBĚH VÝBĚRU: telefonické interview, administrativní kolo, osobní pohovory 1-2kola.
Výběr provádí: 1.kolo paní Nozarová, 2.kolo pan Hruška majitel společnosti


PRACOVNÍ PODMÍNKY, další informace:
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (mj. 6 min. ze Skalky))
Pracovní doba: PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně (jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu).

Informace o zaměstnavateli: http://www.chytrematerialy.cz/

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Vzdělání v oboru

technické, stavební, obchodní apod.

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Pokladna - Základy
Skladové hospodářství - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Řidičský průkaz

B

Praxe na pozici/v oblasti

přehled ve stavebnictví, administrativě, manuální zručnost

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
• SŠ vzdělání nebo vyučení, maturita výhodou, možné i pro absolventy.
• Naprosto čestné, otevřené a upřímné jednání. SPOLEHLIVOST a DŮVĚRYHODNOST.
• ZODPOVĚDNÝ, PEČLIVÝ a SAMOSTATNÝ přístup ke všem pracovním úkolům a povinnostem.
• PÍLE, PRACOVITOST, PROAKTIVITA, VLASTNÍ MOTIVACE – nutné podmínky pro „svobodné“ fungování v rámci našeho týmu
• Velmi dobré komunikativní schopnosti - vůči zákazníkům i kolegům.
• Aktivní přístup k hledání řešení a jejich případné realizaci - ať už technické pro zákazníky, tak pro interní záležitosti.
• Příjemné, vstřícné a ochotné vystupování vůči zákazníkům i kolegům a pozitivní přístup k obchodu.
• Ochota učit se, zejména informacím z oboru materiálů a systémů, jejichž prodej je naší hlavní náplní.
• Schopnost práce na PC (emaily, základy Word, Excel). Pracujeme s ekonomickým systémem Pohoda – zaškolíme.
• ŘP sk. B a přiměřené řidičské zkušenosti. Není podmínkou, ale výhodou.
• Manuální zručnost. Není nutnou podmínkou, ale výhodou.

PŘEDCHOZÍ PRAXE:
• Není zcela nutno podmínkou, ale je bezesporu velkou výhodou. Přestože jsou pro nás osobnostní kvality na prvním místě, určitá míra praktičnosti a šikovnosti, ideálně související se stavbou, má u nás nespornou hodnotu. Nicméně nejeden člen našeho týmu takové zkušenosti vůbec neměl a i tak se rychle zapojil a získal vše potřebné, díky svému zájmu a aktivitě.
• Výhodou je znalost čehokoliv, co alespoň nějak souvisí se stavební oblastí - pro určitou základní představu a přehled o tom co je to stavba (rekonstrukce), z čeho se skládá a jaké druhy materiálů se na stavbě vyskytují a používají.
• Stejně tak může být velmi užitečná vlastní manuální zručnost a zkušenosti z provádění různých i drobných (soukromých) projektů - opět mj. proto, že díky tomu např. víte jaký je rozdíl mezi zubovým hladítkem a hřebenem na vlasy :-) Všechny ostatní konkrétní informace o materiálech a systémech se u nás naučíte.
• Ze všeho nejdůležitější je upřímný zájem a ochota učit se a rozvíjet v našem oboru a fungování malého akčního týmu a firmy.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Marcons International s.r.o.
Jsme menší, dobře zavedená a rozvíjející se česká společnost s historií od roku 2008 – přirozené jsou u nás blízké a vřelé mezilidské vztahy, osobní, otevřený a čestný přístup, flexibilita, malý přátelský a stálý kolektiv, rozmanitost práce a její samostatné organizování...
Jsme odborná prodejna specializovaná na profesionální značkovou stavební chemii, nářadí a diamantové nástroje pro obkladače, podlaháře a stavaře a v tomto oboru poskytujeme našim zákazníkům ochotné a nezávislé poradenství (zdarma).
Svojí povahou, sortimentem a přístupem jsme dost jedineční – podobných firem jako jsme my je jen několik a úplně stejná, alespoň pokud nám je známo, žádná. Zákazník pro nás není jen kapsa s penězi, které chceme získat, ale respektovaný partner, kterému se snažíme vyjít v rámci možností maximálně vstříc, pracujíc na principu win-win.
Náplní naší činnosti je maloobchodní a velkoobchodní prodej s poradenstvím - dodáváme materiály pro instalaci obkladů a dlažeb, stavby a rekonstrukce balkónů a teras, bazénů, koupelen, podlah, dále nářadí, lišty a profily a další stavební příslušenství a materiály, řešení různých stavebních problémů, jejichž rozmanitost nezná mezí.

Máme také stále významnější e-shop, který se z původního doplňku stal nedílnou a důležitou součástí našeho obchodu.
Naše prodejna se skladem se nachází v Praze 10 Hostivaři, v těsné blízkosti Průmyslové ulice, v dobré dostupnosti MHD a s možností blízkého parkování.
Našimi zákazníky jsou zejména obkladači, stavební firmy (menší a střední), řemeslníci a v neposlední řadě i koncoví zákazníci.
Fungujeme na principech nadstandardně ochotného, vstřícného, čestného, osobního a flexibilního přístupu – k zákazníkům, dodavatelům i mezi sebou.

Jedním ze základních principů naší filozofie je čestnost a WIN-WIN - tyto uplatňujeme bezvýhradně ve všech oblastech - od zákazníků až po naše interní. Jednoduše řečeno, cokoliv co děláme, musí být fér a ku prospěchu všech zúčastněných stran. V maximální míře se o to snažíme a otevřeně a pravdivě o tom komunikujeme.
Vztahy a vzájemnou důvěru a upřímnost považujeme za klíčově důležité - opět na všech úrovních - se zákazníky, partnery a v úplně první řadě mezi sebou.
Naším cílem je tvořit dobrý tým lidí, kteří spolu budou nejen dobře a rádi spolupracovat, ale také si budou moci vzájemně zcela důvěřovat a otevřeně komunikovat po všech stránkách a to dlouhodobě.
Každý člen našeho týmu pracuje do značné míry samostatně - organizuje si své úkoly a to co aktuálně přichází a je potřeba, vyhodnocuje priority a zároveň se koordinuje s ostatními členy týmu, pro co nejlepší efektivitu celku. Nikdo nikoho nehoní ani nekomanduje a pokud je třeba udělat nějaký větší úkol, který má termín, probíhá dohoda v rámci týmu. A toto vše funguje hlavně a pouze díky tomu, že jsou všichni členové samostatní proaktivní, pracovití, pozorní k aktuálním úkolům a potřebám, vyhodnocují priority toho, co je aktuálně třeba. Nikdo se „nezašívá“ a nesnaží se předstírat vytíženost. Poslední, koho hledáme je někdo, kdo si to chce v práci jen „odsedět“ a pod rouškou zdánlivé zaměstnanosti přečkat pracovní dobu do jejího konce, zatímco ostatní musí dělat co je třeba i za něho.
Práce je u nás vždy dost, ale málokdy je jí „příliš“ – její přiměřená míra (tak aby nedocházelo k přetěžování) a mj. z ní pramenící dlouhodobá spokojenost všech v týmu a je jednou z hlavních priorit majitele firmy.

Pokud Vám popis požadavků vyznívá komplikovaně, není to zdaleka tak náročné, pouze se snažíme co nejlépe popsat jaké to u nás je – nicméně požadujeme samostatnost, pracovitost a aktivní přístup k práci, aby náš tým mohl v tomto samostatném způsobu práce i nadále fungovat a pokračovat. Odměnou za to je vlastní svoboda a samostatnost při plnění pracovní náplně každého dne.

V roce 2020 jsme v rámci rozvoje přijali nového člena týmu do prodejny, kde jsou nyní 4 zkušení prodejci. A jelikož ke konci tohoto roku (2021) od nás po 13ti letech spolupráce odchází služebně nejstarší kolega, z důvodu potřeby pracovní změny, hledáme nyní do našeho stabilního týmu nového spolehlivého kolegu pro dlouhodobou spolupráci.

Více informací o společnosti najdete na: www.chytrematerialy.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Lenka Nozarová
Tel.: +420 604 270 438
E-mail: poslat životopis
ID: 4196500  Datum zveřejnění: 4.11.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc