Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis - start kariéry v bance
mBank S.A., organizační složka
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Sníš o profesní dráze v bance? Ale brzdí Tě obava nebo zamítavé postoje kvůli vzdělání nebo nedostatečné praxi? Nabízíme skvělou příležitost poznat, jak moderní banka funguje a stát se profíkem, a to přímo na centrále. Lidem s chutí a potenciálem vytváříme prostor pro další rozvoj.
Jak na to?
Pošli nám o sobě pár informací v CV a kratičkém motivačním vzkazu. Rádi zavoláme a ještě raději se s Tebou potkáme v našich prostorách v kancelářském komplexu Futurama hned u metra "B" Invalidovna.
O čem spolu budeme mluvit?
*o mBance zevnitř i navenek
Jsme tým, který funguje v duchu hodnot spolupráce a podpory, stavíme na jednoduchosti, empatii a mobilitě. Naše služby jsou založené na technologiích a aplikacích, které umožňují lidem snadnou a okamžitou dostupnost produktů i financí. Naši klienti jsou zvyklí řešit své potřeby "on-line", šetří tak čas a energii, které by museli vynaložit k návštěvě pobočky.
*o vzdělání, zkušenostech a hlavně Tvých plánech a očekávání
Pro nás je podstatná maturita, komunikační dovednosti, vidět smysl v porozumění a pomoci klientovi, profesionalita, běžná uživatelská úroveň práce s PC a dobrá nálada (bez té se to neobejde).
*o pracovní příležitosti
na pozici servisního bankéře, který prostřednictvím telefonu, emailu a sociálních sítí řeší aktuální požadavky klienta a vč. aktivních operací v bankovních systémech.
Jak na to?
Pošli nám o sobě pár informací v CV a kratičkém motivačním vzkazu. Rádi zavoláme a ještě raději se s Tebou potkáme v našich prostorách v kancelářském komplexu Futurama hned u metra "B" Invalidovna.
O čem spolu budeme mluvit?
*o mBance zevnitř i navenek
Jsme tým, který funguje v duchu hodnot spolupráce a podpory, stavíme na jednoduchosti, empatii a mobilitě. Naše služby jsou založené na technologiích a aplikacích, které umožňují lidem snadnou a okamžitou dostupnost produktů i financí. Naši klienti jsou zvyklí řešit své potřeby "on-line", šetří tak čas a energii, které by museli vynaložit k návštěvě pobočky.
*o vzdělání, zkušenostech a hlavně Tvých plánech a očekávání
Pro nás je podstatná maturita, komunikační dovednosti, vidět smysl v porozumění a pomoci klientovi, profesionalita, běžná uživatelská úroveň práce s PC a dobrá nálada (bez té se to neobejde).
*o pracovní příležitosti
na pozici servisního bankéře, který prostřednictvím telefonu, emailu a sociálních sítí řeší aktuální požadavky klienta a vč. aktivních operací v bankovních systémech.
Zaměstnanecké výhody, benefity
A o čem se ještě dozvíš?
*o důkladném zaškolení v začátcích spolupráce
které zahrnuje prezenční školení, praktický trénink a postupnou adaptaci na samostatnou práci s podporou supervizora, trenérů a zkušenějších kolegů.
*o přidané hodnotě pro naše "m"lidi"
vedle jistoty pracovní smlouvy také o benefitech (vždy je fajn mít něco navíc), otevřené firemní kultuře a mezinárodním prostředí, časové flexibilitě, kariérním rozvoji a zdravém životním stylu zaměstnanců - projektu, který jsme rozjeli a do nějž se může zapojit každý, kdo má chuť.
*o důkladném zaškolení v začátcích spolupráce
které zahrnuje prezenční školení, praktický trénink a postupnou adaptaci na samostatnou práci s podporou supervizora, trenérů a zkušenějších kolegů.
*o přidané hodnotě pro naše "m"lidi"
vedle jistoty pracovní smlouvy také o benefitech (vždy je fajn mít něco navíc), otevřené firemní kultuře a mezinárodním prostředí, časové flexibilitě, kariérním rozvoji a zdravém životním stylu zaměstnanců - projektu, který jsme rozjeli a do nějž se může zapojit každý, kdo má chuť.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
mBank je značkou mobility, jednoduchosti a inovace v bankovnictví. Na CZ/SK trhu jsme už 13 let hrdým zaměstnavatelem skvělých a talentovaných mPeople. Nabízíme výhody flexibilního a rodinného prostředí typického pro start-up, a zároveň stabilitu spolehlivé banky. Zažij naši mPartu na vlastní kůži a dělej to, co Tě baví!
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3404036
Datum zveřejnění: 28.10.2018
2018-10-28
lokalita: Praha Pozice: Klientský pracovník, Osobní bankéř, Telefonní operátor Společnost: mBank S.A., organizační složka