Referentka obchodního oddělení

MBV international, s. r. o.

Místo práce
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,-- / měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaším úkolem na této pozici bude administrativní podpora obchodního oddělení, spolupráce při tvorbě nabídek a přípravě veřejných zakázek, aktivní komunikace se zahraničními dodavateli, aktivní komunikace se zákazníky - převážně telefonicky a e-mailem, administrativní podpora obchodního oddělení (evidence, archivace, fakturace), asistentce při organizování školení, meetingů, seminářů a kongresů, všeobecná podpora obchodního týmu.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- motivující finanční ohodnocení, práce v mladém kolektivu v centru Prahy, příjemné pracovní prostředí
- stravenky, 13. plat, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno, firemní akce

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu [email protected].

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Naším klientem je zavedená prosperující obchodní společnost se zaměřením na dodávky do zdravotnictví se sídlem v centru Prahy. Hlavní vizí firmy je příspěvek společnosti prostřednictvím péče o zdraví za pomoci unikátních technologií, které umožňují, aby lékařská péče byla vlídnější a příjemnější. A proto se snaží poskytovat mimořádné služby a co největší výběr kvalitních výrobků.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

administrativa , ekonomický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Fakturace - Základy
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Hledáme samostatnou, zodpovědnou, loajální a flexibilní osobnost s praktickou zkušeností na obdobné pozici. Znalost SW Navision výhodou. Důležitým předpokladem je preciznost a dobrá znalost AJ.
Zkušenosti v obchodu nebo administrativě jsou výhodou, ale nejdůležitější jsou pro nás osobnostní předpoklady - dobré komunikační dovednosti, prozákaznické jednání, iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

vyhledávání středního a vyššího managementu

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2365805  Datum zveřejnění: 22.3.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,-- / měsíc