Accounting Specialist with French (Ref. č.: A3632)

McROY Czech, s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Would you like to take a step in your accountancy career? Looking for an opportunity in a stable company with an active use of foreign languages? This is an opportunity for you! Do not hesitate and send us your CV. We are happy to welcome you to a personal interview.
Responsibility for the entity-based Accounting of the Brussel branches
Check of the balance sheet and the P+L Accounts of the different branches, balance sheet substatiation
Prepare and input of booking entries
Preparation of month-end and year-end bookings, documents and informations for the auditor
Maintenance of accounts, schedules in the different banking systems
Treatment of various taxes (booking, payment, provisions, calculations etc.)
Preparation of documents for different tax declaration and for local tax advisor
Participation in projects outside of the standard reporting cycle (predominantly related to changes in the accounting & regulatory reporting environments, changes in the IT infrastructure)
Check/Test of data and reports
Check/Test of software up-dates (Fire, Phöenix)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Challenging job in an international bank
Competitive salary
Further benefits
Well located office in the center of Prague
Immediate start possible

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Would you like to take a step in your accountancy career? Looking for an opportunity in a stable company with an active use of foreign languages? This is an opportunity for you! Do not hesitate and send us your CV. We are happy to welcome you to a personal interview.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Work experience: minim. 2 years in banking industry or similar
Good command of written and spoken English and French
Capable in usage of MS Office applications
Good knowledge of IFRS accounting requirements
Accuracy, reliability, ability to work under time pressure and tight deadlines
Service oriented to key clients

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

McROY je víc než personální agentura a naším záměrem je, abyste s naší pomocí dosáhli víc i Vy. Poskytujeme klientům na míru šité řešení v oblasti personálního poradenství a všeho, co souvisí s prací. Na lidské zdroje se zaměřujeme proto neboť je to to nejcennější, co každá firma má a díky čemu může byť úspěšná.

Chceme být v životě člověka přítomní prakticky dennodenně a nejen při potřebě najít si jednou za čas nové zaměstnání. Jsme generačně nová a moderní firma s ambicí být globálním lídrem v inovacích businessu, kterému rozumíme. Svým klientům nabízíme kvalitu, komplexnost, inovativnost, dostupnost, výjimečnost, spolehlivost, férovost a flexibilitu.

Počet zaměstnanců

25-49 zaměstnanců

Adresa společnosti

McROY Czech, s.r.o.
Revoluční 655/1
110 00 Praha 1
www.mcroygroup.com

Kontakt

Kontaktní osoba: Richard Kuba
Tel.: +420735752859
E-mail: poslat životopis
ID: 3308513   Datum zveřejnění: 12.2.2018  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.