Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista správy úklidových služeb a majetku
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Frýdek - Místek
Frýdek - Místek
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici budete mít na starosti plánování, hodnocení a kontrolu kvality úklidu. Budete komunikovat s dodavateli a realizovat jejich výběrová řízení.
Budete zodpovědní za to, aby nikde nechyběl požadovaný hygienický materiál, který budete také objednávat a přijímat a samozřejmě to vše v souladu s rozpočtem.
Také budete mít na starosti správu majetku, jeho pořízení, evidenci, odpisy a také jeho údržbu, kde budete mít k ruce dva údržbáře.
Nedílnou součástí bude komunikace s ostatními odděleními a reporting.
Budete zodpovědní za to, aby nikde nechyběl požadovaný hygienický materiál, který budete také objednávat a přijímat a samozřejmě to vše v souladu s rozpočtem.
Také budete mít na starosti správu majetku, jeho pořízení, evidenci, odpisy a také jeho údržbu, kde budete mít k ruce dva údržbáře.
Nedílnou součástí bude komunikace s ostatními odděleními a reporting.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme vám stabilní zaměstnání u zaměstnavatele roku s motivačním ohodnocením a bonusy (13., 14. a 15. plat) a spoustou dalších zajímavých benefitů.
Pokud vás pozice zaujala, určitě nám zašlete svůj životopis, nebo zavolejte.
Pokud vás pozice zaujala, určitě nám zašlete svůj životopis, nebo zavolejte.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Máte praxi v oblasti úklidových služeb a majetku a chtěli byste je dále rozvíjet u mezinárodní společnosti? Pro našeho klienta hledáme kolegu/kolegyni na pozici: SPECIALISTA ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB A MAJETKU/junior"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekáváme minimálně středoškolské vzdělání a alespoň 2 roky praxe v obdobné oblasti. Měli byste být velice dobří organizátoři se schopností komunikovat a to i v angličtině. Také budete zadávat úkoly a kontrolovat je. Očekáváme i vaši znalost MS Office, zejména Excelu a PowerPointu.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3391250
Datum zveřejnění: 16.5.2018
2018-05-16
lokalita: Okres Frýdek - Místek Pozice: Technický manažer Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.