Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operativní nákupčí pro malou švýcarskou firmu
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Horní Počernice
Horní Počernice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co vás čeká
- řízení objednávek a nároků
- koordinace nákupních procesů
- denní komunikace s dodavateli
- aktualizace dodavatelských cen a komunikace se švýcarskou centrálou
- optimalizace dodavatelského řetězce
- spolupráce s výrobou, plánováním a logistikou
- řešení celního odbavení
- zpracování faktur v SAPu
- řízení objednávek a nároků
- koordinace nákupních procesů
- denní komunikace s dodavateli
- aktualizace dodavatelských cen a komunikace se švýcarskou centrálou
- optimalizace dodavatelského řetězce
- spolupráce s výrobou, plánováním a logistikou
- řešení celního odbavení
- zpracování faktur v SAPu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co vám můžeme nabídnout
- zaškolení ve Švýcarsku
- profesní rozvoj
- příjemný pracovní kolektiv
- klouzavou pracovní dobu
- příležitost k růstu v rámci společnosti
- smlouva na dobu neurčitou
- 25 dní dovolené
- roční bonusy (ve výši 1 - 1,5 měsíčního platu)
- zaškolení ve Švýcarsku
- profesní rozvoj
- příjemný pracovní kolektiv
- klouzavou pracovní dobu
- příležitost k růstu v rámci společnosti
- smlouva na dobu neurčitou
- 25 dní dovolené
- roční bonusy (ve výši 1 - 1,5 měsíčního platu)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jste spolehliví a přesní? Pro švýcarskou výrobní společnost hledáme specialistu nákupu. Potřebujeme pracovníka, který bude pomáhat dostat materiál včas na správné místo."
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vzdělání v oblasti nákupu, nebo technického směru výhodou
- min. 2 roky zkušeností v oblasti nákupu
- znalost SAPu (výhodou) a MS Office
- velmi dobrá znalost AJ nebo NJ
- skvělé komunikační schopnosti
- vzdělání v oblasti nákupu, nebo technického směru výhodou
- min. 2 roky zkušeností v oblasti nákupu
- znalost SAPu (výhodou) a MS Office
- velmi dobrá znalost AJ nebo NJ
- skvělé komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3455010
Datum zveřejnění: 23.7.2018
2018-07-23
lokalita: Horní Počernice Pozice: Nákupčí Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.