Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Quality Assurance Specialist
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Responsibility for quality of customer service in DACH region
- Control of product and process knowledge, telephone etiquette, active listening skills, etc.
- Providing feedback and recommendations on quality improvement to both agents (monthly coaching sessions) and Operations Managers
- Defining additional training needs
- Developing individual plans of improvement
- Defining service quality standards
- Preparation of training materials and their continuous improvement
- Providing product, system and process trainings to new joiners as well as to current staff
- Providing feedback on training sessions to management
- Further cooperation with Ops on training improvements (seeking for frequently asked questions, frequent errors, …)
- Identifying gaps in processes and suggesting their improvements
- Analyzing customer surveys
- Preparation of informative emails to customers
- Control of product and process knowledge, telephone etiquette, active listening skills, etc.
- Providing feedback and recommendations on quality improvement to both agents (monthly coaching sessions) and Operations Managers
- Defining additional training needs
- Developing individual plans of improvement
- Defining service quality standards
- Preparation of training materials and their continuous improvement
- Providing product, system and process trainings to new joiners as well as to current staff
- Providing feedback on training sessions to management
- Further cooperation with Ops on training improvements (seeking for frequently asked questions, frequent errors, …)
- Identifying gaps in processes and suggesting their improvements
- Analyzing customer surveys
- Preparation of informative emails to customers
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Competitive salary
- Five weeks of vacation
- Three sick days
- Discounted mobile tariff
- Corporate events
- Five weeks of vacation
- Three sick days
- Discounted mobile tariff
- Corporate events
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- German on a professional level plus English on B2 level
- Knowledge of customer service or sales techniques, experience with calls
- Mentoring and coaching skills: listening skills, ability to provide effective feedback
- Good communicative skills
- Training skills
- Customer-centric approach
- Knowledge of customer service or sales techniques, experience with calls
- Mentoring and coaching skills: listening skills, ability to provide effective feedback
- Good communicative skills
- Training skills
- Customer-centric approach
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3464433
Datum zveřejnění: 6.8.2018
2018-08-06
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Controller, Pracovník reklamačního oddělení, Telefonní operátor, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.