Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu s německým jazykem
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- poskytování kompletního zákaznického servisu na pasivní lince
- e-mailová komunikace se zákazníky
- komunikace se zákazníky z německy mluvících zemí
- zadávání požadavků zákazníku do interního systému
- e-mailová komunikace se zákazníky
- komunikace se zákazníky z německy mluvících zemí
- zadávání požadavků zákazníku do interního systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí mezinárodní stabilní společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- sick days
- stravenky
- zajímavé finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- sick days
- stravenky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Baví tě práce s lidmi?
Umíš plynuje německy a anglicky?
Chceš pracovat se stabilní společnosti a využívat jazyky na denní bázy?
Pro našeho klienta hledám šikovné lidi na pozici Specialisty zákaznického servisu s německým a anglickým jazykem."
Umíš plynuje německy a anglicky?
Chceš pracovat se stabilní společnosti a využívat jazyky na denní bázy?
Pro našeho klienta hledám šikovné lidi na pozici Specialisty zákaznického servisu s německým a anglickým jazykem."
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost německého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- minimálně středoškolské vzdělání
- dobré komunikační schopnosti, asertivita
- samostatnost a pečlivost
- odolnost vůči stresu
- zkušenosti se zákaznického servisu výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- minimálně středoškolské vzdělání
- dobré komunikační schopnosti, asertivita
- samostatnost a pečlivost
- odolnost vůči stresu
- zkušenosti se zákaznického servisu výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3464435
Datum zveřejnění: 6.8.2018
2018-08-06
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Specialista podpory zákazníků, Telemarketingový pracovník Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.