Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Buyer
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Most
Most
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nákup zboží a služeb dle platných interních předpisů a zajišťování operativního nákupu režijního a jiného materiálu;
Vedení databáze objednávek, zajištění včasných dodávek od dodavatelů výrobního i nevýrobního materiálu a služeb;
Průběžná analýza dodacích podmínek u budoucích i současných dodavatelů;
Zajišťování veškeré činnosti nákupu u nových a potenciálních projektů;
Implementace KANBAN systému pro dodávky od dodavatelů – zlepšování zavedeného systému;
Vedení databáze potenciálních dodavatelů a komunikace s dodavateli;
Spolupráce při koordinaci výběrových řízení na služby a zboží;
Příprava a správa svěřené dokumentace (objednávky, žádanky, dodací listy, účetní doklady a jiné) Spolupráce na inovačních projektech v oblasti zásobování).
Vedení databáze objednávek, zajištění včasných dodávek od dodavatelů výrobního i nevýrobního materiálu a služeb;
Průběžná analýza dodacích podmínek u budoucích i současných dodavatelů;
Zajišťování veškeré činnosti nákupu u nových a potenciálních projektů;
Implementace KANBAN systému pro dodávky od dodavatelů – zlepšování zavedeného systému;
Vedení databáze potenciálních dodavatelů a komunikace s dodavateli;
Spolupráce při koordinaci výběrových řízení na služby a zboží;
Příprava a správa svěřené dokumentace (objednávky, žádanky, dodací listy, účetní doklady a jiné) Spolupráce na inovačních projektech v oblasti zásobování).
Zaměstnanecké výhody, benefity
Práci ve stabilní společnosti;
Příjemné přátelské pracovní prostředí;
Možnost seberealizace;
Motivující finanční ohodnocení a balíček benefitů;
5 týdnů dovolené;
Příspěvek na dopravu;
Otevřenou komunikaci;
Odpovídající mzdové ohodnocení;
Možnost seberealizace;
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Termín nástupu možný IHNED.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Příjemné přátelské pracovní prostředí;
Možnost seberealizace;
Motivující finanční ohodnocení a balíček benefitů;
5 týdnů dovolené;
Příspěvek na dopravu;
Otevřenou komunikaci;
Odpovídající mzdové ohodnocení;
Možnost seberealizace;
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Termín nástupu možný IHNED.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Nákup zboží a služeb!"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
VŠ příp. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru;
Min. 2 roky praxe na obdobné pozici a zkušenost z prostředí nadnárodní výrobní firmy výhodou;
Znalost práce na PC (MS office, JDE);
Komunikativní znalost anglického
jazyka;
Znalost čtení technické dokumentace;
Znalost základních nákupních strategií;
Znalost a schopnost interpretace obchodního zákoníku a souvisejících předpisů;
Komunikační a vyjednávací schopnosti, reprezentativní vystupování a efektivní prezentace;
Organizační schopnosti, strategický přístup, a schopnost analytického myšlení;
Samostatnost, spolehlivost, týmový přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu;
Aktivní přístup k řešení problémů.
Znalost MRP systému;
Znalost inventurních procesů a FIFO systému.
Min. 2 roky praxe na obdobné pozici a zkušenost z prostředí nadnárodní výrobní firmy výhodou;
Znalost práce na PC (MS office, JDE);
Komunikativní znalost anglického
jazyka;
Znalost čtení technické dokumentace;
Znalost základních nákupních strategií;
Znalost a schopnost interpretace obchodního zákoníku a souvisejících předpisů;
Komunikační a vyjednávací schopnosti, reprezentativní vystupování a efektivní prezentace;
Organizační schopnosti, strategický přístup, a schopnost analytického myšlení;
Samostatnost, spolehlivost, týmový přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu;
Aktivní přístup k řešení problémů.
Znalost MRP systému;
Znalost inventurních procesů a FIFO systému.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3494764
Datum zveřejnění: 18.9.2018
2018-09-18
lokalita: Okres Most Pozice: Nákupčí Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.