Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní asistent/ka
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní podpora právníků
- příprava dokumentů, jejich následná kontrola a úpravy textů
- plánování schůzek a služebních cest
- příprava psané korespondence a telefonická komunikace
- komunikace s klienty
- příprava dokumentů, jejich následná kontrola a úpravy textů
- plánování schůzek a služebních cest
- příprava psané korespondence a telefonická komunikace
- komunikace s klienty
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- 20 dní sick days
- kvartální bonusy
- stravenky
- kafetérie
- možnost Multisport karty
- vzdělávací kurzy a školení
- lokalita v centru Prahy
- nástup ihned
- zázemí mezinárodní společnosti
- přátelský kolektiv
- firemní akce
- 20 dní sick days
- kvartální bonusy
- stravenky
- kafetérie
- možnost Multisport karty
- vzdělávací kurzy a školení
- lokalita v centru Prahy
- nástup ihned
- zázemí mezinárodní společnosti
- přátelský kolektiv
- firemní akce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pro našeho klienta, kterým je významná advokátní kancelář, hledáme kandidáta/tku na pozici Asistent/tky do centra Prahy. Na této pracovní pozici využijete znalosti z administrativy a anglického jazyka. Báječná příležitost pro nastartování kariéry, seznámení se s různorodou agendou a možnost pracovat v mezinárodním a moderním prostředí."
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- výbornou znalost českého jazyka
- dobrou znalost anglického jazyka minimálně na středně pokročilé úrovni
- velmi dobrou znalost práce s MS Office - Word, Excel, PowerPoint
- aktivní a zodpovědný přístup k práci
- dobré komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, flexibilita
- zkušenost alespoň 6 měsíců na podobné administrativní pozici výhodou
- dobrou znalost anglického jazyka minimálně na středně pokročilé úrovni
- velmi dobrou znalost práce s MS Office - Word, Excel, PowerPoint
- aktivní a zodpovědný přístup k práci
- dobré komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, flexibilita
- zkušenost alespoň 6 měsíců na podobné administrativní pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3494768
Datum zveřejnění: 18.9.2018
2018-09-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.