Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Komplexní asistentk/a
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme někoho systematického, pořádkumilovného, kdo by nám vypomohl s kontrolou a přípravou účetních dokladů, s platbami, někoho kdo by byl schopen pracovat s našim účetním softwarem (Abra) a zároveň někoho pro komunikaci s dodavateli, skladem a naším obchodním oddělením. Jedná se také o administrativní zabezpečení celé společnosti.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Můžeme Vám nabídnout práci ve stabilní společnosti, příjemné a dlouhodobé zaměstnání u firmy, která Vás bude umět ocenit. Dobrá dostupnost společnosti tramvají i autobusem. Stálá pracovní doba mezi 8.00-16.30 a možnost jazykového vzdělávání. Notebook a telefon k soukromým účelům, 3 dny sick days a mnoho dalšího...
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Hledáme šikovné lidi na komplexní asistentskou roli do menší rodinné společnosti na Praze 4! Můžete nastoupit ihned? Zvládáte základy účetnictví, ale chcete dělat i něco víc? Neradi se nudíte? Pak neváhejte a posílejte životopisy!"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost MS Office a práce s internetem - zkušenost s Abrou je výhodou
- zkušenost s prací s účetními doklady
- dobré vyjadřovací schopnosti (čeština na úrovni rodilého mluvčího)
- znalost anglického jazyka na úrovni alespoň B1
- samostatnost, pečlivost, pracovitost, odolnost vůči stresu
- zkušenost s prací s účetními doklady
- dobré vyjadřovací schopnosti (čeština na úrovni rodilého mluvčího)
- znalost anglického jazyka na úrovni alespoň B1
- samostatnost, pečlivost, pracovitost, odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3494785
Datum zveřejnění: 18.9.2018
2018-09-18
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Asistent, Fakturant, Logistik, Office manager, Specialista pohledávek Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.