Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka ředitele / firmy - výborný AJ, Praha 3, 35-40 000 Kč
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 - 40 000 Kč
35 - 40 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komunikace se zahraničními dodavateli firmy - převážně písemná - obchodní korespondence v AJ (potvrzování cen, schůzek, dodatků smluv apod.)
- organizace služebních cest kolegů - doprava, ubytování apod.
- vedení agendy veřejných zakázek, a to ze strany účastníka veřejných soutěží - odpovědnost za řádnou administrativní a formální stránku přihlášek
- zajištění běžného provozu kanceláře - zajištění propagačních materiálů, občerstvení, organizace společenských akcí apod.
- běžná administrativa, běžná operativa, práce na samostatných úkolech
U této pracovní pozice jde o velmi samostatnou práci, kombinující práci výkonné a office asistentky.
Jde o výkonnou asistentskou, NE sekretářskou práci.
K dobrému výkonu práce je nutná velmi dobrá / výborná aktivní znalost AJ - slovem i písmem, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.
- organizace služebních cest kolegů - doprava, ubytování apod.
- vedení agendy veřejných zakázek, a to ze strany účastníka veřejných soutěží - odpovědnost za řádnou administrativní a formální stránku přihlášek
- zajištění běžného provozu kanceláře - zajištění propagačních materiálů, občerstvení, organizace společenských akcí apod.
- běžná administrativa, běžná operativa, práce na samostatných úkolech
U této pracovní pozice jde o velmi samostatnou práci, kombinující práci výkonné a office asistentky.
Jde o výkonnou asistentskou, NE sekretářskou práci.
K dobrému výkonu práce je nutná velmi dobrá / výborná aktivní znalost AJ - slovem i písmem, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr u slušné, stabilní a prosperující společnosti, na Praze 3
- přátelské a příjemné pracovní prostředí
- výborné platové podmínky - FIX cca 35-40 000 Kč - vše dle dohody s kandidátem
- pracovní doba PO-PÁ - 8,5 h - mimo pracovní dobu + víkendy se nepracuje. S prací nejsou spojené služební cesty mimo Prahu.
- 5 týdnů dovolené
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
- hlavní pracovní poměr u slušné, stabilní a prosperující společnosti, na Praze 3
- přátelské a příjemné pracovní prostředí
- výborné platové podmínky - FIX cca 35-40 000 Kč - vše dle dohody s kandidátem
- pracovní doba PO-PÁ - 8,5 h - mimo pracovní dobu + víkendy se nepracuje. S prací nejsou spojené služební cesty mimo Prahu.
- 5 týdnů dovolené
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Profil společnosti:
Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, se sídlem na Praze 3.
Profil společnosti:
Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, se sídlem na Praze 3.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- aktivní/výbornou aktivní znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím (telefon, e-mail)
- praxi na obdobné samostatné pozici - např. office managerky, výkonné asistentky min. 1 rok
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v pokročilejším informačním systému - SAP, SCALA, NAVISION, HELIOS, KARAT výhodou, ne podmínkou
- slušnost, pečlivost, samostatnost, svědomitost
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
- SŠ vzdělání
- aktivní/výbornou aktivní znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím (telefon, e-mail)
- praxi na obdobné samostatné pozici - např. office managerky, výkonné asistentky min. 1 rok
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v pokročilejším informačním systému - SAP, SCALA, NAVISION, HELIOS, KARAT výhodou, ne podmínkou
- slušnost, pečlivost, samostatnost, svědomitost
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3276870
Datum zveřejnění: 3.1.2018
2018-01-03
lokalita: Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 - 40 000 Kč