Administrativní pracovník, Praha 4, částečný úvazek, 14 000 Kč

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
14 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Popis práce:
- administrativa spojená se mzdovou agendou pro klienty
- zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další korespondence s úřady)
- příprava podkladů pro kontroly na úřadech, dle zadání vedoucí odd.
- zpracování operativní agendy klientů, reporting nadřízeným
- aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny a s daňovým poradcem firmy
- práce v programech MS Excel a Word

U této pracovní pozice jde o administrativní podporu mzdového oddělení, v měsíčním rozsahu cca 80-90 hodin měsíčně, resp. v první polovině kalendářního měsíce a s individuálně rozvrženou pracovní dobou dle dohody.

Pozice je svým charakterem a organizací práce velmi vhodná pro kandidáty, kteří cíleně hledají dobrou práci na částečný úvazek z důvodu např. péče o rodinu a děti, přivýdělek k důchodu, z důvodu vlastního podnikání, dalšího studia, apod.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Zajímavým uchazečům rádi nabídneme:
- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost na (docházková vzdálenost od Metra C – Pankrác)
- pracovní poměr (částečný úvazek) na dobu NEURČITOU, případně flexibilně na DPČ
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní vzdělávání + aktivní podporu interního daňového oddělení
- možnost osobního i profesního rozvoje
- 5 týdnů dovolené, stravenky, pracovní dobu dle individuální domluvy, odměny
- částečný pracovní úvazek dle individuální dohody
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

Informace o náboru

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Profil klienta:
Přátelský a otevřený tým profesionálů - velmi solidní a stabilní české společnosti poskytující služby v oblastech daní, účetnictví, mezd, podnikového poradenství a účetního outsourcingu, se sídlem v bezprostřední blízkosti metra, na Praze 4 - Pankráci, hledá pro posílení svého týmu nového kolegu/kolegyni.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Profil optimálního kandidáta/kandidátky:
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v administrativě, zájem o mzdovou problematiku výhodou
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, preciznost, časovou flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- žádný věk není překážkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3496667  Datum zveřejnění: 20.9.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 14 000 Kč