Office manažer/ka, Praha 4, 40-45 000 Kč, zajímavé benefity

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 45 000 Kč/měsíc5 týdnů dovolené, stravenkový paušál + další atraktivní benefity, odměny

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- Zabezpečení hladkého chodu recepce a zajištění příchozí a odchozí pošty, přepojování tel. hovorů.
- Zajištění klientského platebního styku – zadávání a sledování plateb, autorizace plateb.
- Správa datových schránek - vlastních i klientských, příjem a distribuce datových zpráv.
- Správa SW Praetor a evidence lhůt.
- Správa a podání TaxEdit - systému pro správu a podání daňových přiznání.
- Správa a evidence smluv, jejich dodatků a plných mocí.
- Komunikace s dodavateli a zajištění firemních potřeb v souvislosti se správou budovy.
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení.
- Organizace a zajištění firemních akci, včetně evidence a zajištění narozeninových přání a firemním výročí.
- Administrativní podpora vedení společnosti.

Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s praxí v oblasti office managementu, s praxí se správou datových schránek a administrativní podporou týmu kolegů. Praxe z účetní firmy, nebo advokátní kanceláře výhodou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám naopak velmi rádi nabídneme?
- hlavní pracovní poměr u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C
- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí
- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje
- nástupní mzdu 40 - 45 000 Kč (fixní mzda a osobní ohodnocení) – dle zkušeností a prokazatelné praxe
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál + další atraktivní benefity, odměny
- pracovní dobu PO-PÁ (s příchodem mezi 8:00 - 8:30)
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody

Informace o náboru

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nové kolegy / kolegyně na pracovní místo office manažer/ka.

Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a zajímavé benefity.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co ve Vašem životopise uvítáme?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxi v office managementu, správě datových schránek, admin. podporou týmu
- chuť a motivaci učit se a odborně růst
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- aktivní znalost SW Praetor - velkou výhodou
- samostatnost, cílevědomost, zodpovědnost a flexibilitu
- znalost AJ - min. na úrovni základní komunikace, přepojení hovoru apod.
- pečlivost, důslednost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

MIKUPEX TRADE s.r.o.
http://www.mikupex.cz/

Kontakt

Kontaktní osoba: Personální konzultant 1
E-mail: poslat životopis
ID: 4094027  Datum zveřejnění: 2.6.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc