Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Backoffice Specialista / Specialistka, 35 - 50 000 Kč
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Česko
Hlavní město Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 50 000 Kč/měsícflexibilní pracovní doba a „home office“
35 000 - 50 000 Kč/měsícflexibilní pracovní doba a „home office“
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- realizace přidělených projektů:
- zavedení online systému pro přípravu smluv
- zavedení / nastavení elektronické správy dokumentů – objednávky, smlouvy, faktury apod.
- zavedení / nastavení online systému pro podepisování dokumentů
- správa evidence podkladů / odebraných služeb pro klienty
- příprava podkladů pro vystavování faktur a dobropisů
- předávání účetních dokladů účetní společnosti
- správa pokladny – dodávání účetních dokladů k příjmům a výdajům
- příprava smluv dle zadání
- zajišťování podpisů a distribuce dokumentů
- evidence a archivace objednávek a smluv – elektronicky
- správa datové schránky
- dojednávání schůzek, správa kalendáře jednatelům
- účast na poradách managementu
- zajišťování inzerce pracovních příležitostí
- dojednávání pohovorů
- organizace menších eventů, teambuildingu
Tato pracovní pozice je velmi vhodná i pro VŠ absolventy s kratší praxí, s chutí něco nového tvořit.
- realizace přidělených projektů:
- zavedení online systému pro přípravu smluv
- zavedení / nastavení elektronické správy dokumentů – objednávky, smlouvy, faktury apod.
- zavedení / nastavení online systému pro podepisování dokumentů
- správa evidence podkladů / odebraných služeb pro klienty
- příprava podkladů pro vystavování faktur a dobropisů
- předávání účetních dokladů účetní společnosti
- správa pokladny – dodávání účetních dokladů k příjmům a výdajům
- příprava smluv dle zadání
- zajišťování podpisů a distribuce dokumentů
- evidence a archivace objednávek a smluv – elektronicky
- správa datové schránky
- dojednávání schůzek, správa kalendáře jednatelům
- účast na poradách managementu
- zajišťování inzerce pracovních příležitostí
- dojednávání pohovorů
- organizace menších eventů, teambuildingu
Tato pracovní pozice je velmi vhodná i pro VŠ absolventy s kratší praxí, s chutí něco nového tvořit.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- HPP v inspirujícím a přátelském pracovním týmu aktivně rostoucí společnosti v Praze
- zajímavé finanční ohodnocení - FIX 35 - 50 000 Kč + prémie dle výsledků práce
- možnost získání velkého množství zkušeností a nových vědomostí
- možnost využití flexibilní pracovní doby a „home office“
- zajímavou možnost osobního a profesního růstu v start-up s globálním potenciálem
- možnost do značné míry ovlivnit způsob a rozsah své práce, výrazný prostor pro uplatnění vlastních nápadů, získání velkého množství zkušeností v rychle rostoucí oblasti e-commerce
- nástup - dle dohody s vybraným kandidátem, možno ihned
- HPP v inspirujícím a přátelském pracovním týmu aktivně rostoucí společnosti v Praze
- zajímavé finanční ohodnocení - FIX 35 - 50 000 Kč + prémie dle výsledků práce
- možnost získání velkého množství zkušeností a nových vědomostí
- možnost využití flexibilní pracovní doby a „home office“
- zajímavou možnost osobního a profesního růstu v start-up s globálním potenciálem
- možnost do značné míry ovlivnit způsob a rozsah své práce, výrazný prostor pro uplatnění vlastních nápadů, získání velkého množství zkušeností v rychle rostoucí oblasti e-commerce
- nástup - dle dohody s vybraným kandidátem, možno ihned
Informace o náboru
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Profil firmy:
Naším klientem je obchodní firma, která prodává e-commerce služby pro svoje klienty, kteří u nich outsourcují B2B sales, strategii a datovou analýzu. Klienty si vybírají dle přínosu jejich služby pro zákazníky, zejména e-shopy.
Náš klient je zároveň zkušeným týmem profesionálů, kteří si prošli řídícími pozicemi v korporacích, ale i start-up-ech. Je to obchodní platforma, kde je osobní růst prioritou a společný podíl na výsledcích umí ocenit.
Do jejich skvělého týmu hledáme šikovné a kolegy, které baví tvořit a chtějí tvarovat podobu e-commerce do budoucna.
Profil firmy:
Naším klientem je obchodní firma, která prodává e-commerce služby pro svoje klienty, kteří u nich outsourcují B2B sales, strategii a datovou analýzu. Klienty si vybírají dle přínosu jejich služby pro zákazníky, zejména e-shopy.
Náš klient je zároveň zkušeným týmem profesionálů, kteří si prošli řídícími pozicemi v korporacích, ale i start-up-ech. Je to obchodní platforma, kde je osobní růst prioritou a společný podíl na výsledcích umí ocenit.
Do jejich skvělého týmu hledáme šikovné a kolegy, které baví tvořit a chtějí tvarovat podobu e-commerce do budoucna.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Uvítáme:
- Bc., Ing., Mgr. vzdělání - ideálně ekonomického, nebo obchodního směru (není podmínkou)
- aktivní znalost AJ - slovem, písmem
- uživatelskou znalost online světa
- pozitivní přístup a asertivní komunikaci
- představivost a schopnost plánování
- znalost Excelu
- organizační schopnosti
- zájem o nové technologie
- předchozí praxi na obdobné pracovní pozici
- Bc., Ing., Mgr. vzdělání - ideálně ekonomického, nebo obchodního směru (není podmínkou)
- aktivní znalost AJ - slovem, písmem
- uživatelskou znalost online světa
- pozitivní přístup a asertivní komunikaci
- představivost a schopnost plánování
- znalost Excelu
- organizační schopnosti
- zájem o nové technologie
- předchozí praxi na obdobné pracovní pozici
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4321738
Datum zveřejnění: 5.5.2022
2022-05-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista back office Společnost: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc