Backoffice Specialista / Specialistka, 35 - 50 000 Kč

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 50 000 Kč/měsícflexibilní pracovní doba a „home office“

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- realizace přidělených projektů:
- zavedení online systému pro přípravu smluv
- zavedení / nastavení elektronické správy dokumentů – objednávky, smlouvy, faktury apod.
- zavedení / nastavení online systému pro podepisování dokumentů
- správa evidence podkladů / odebraných služeb pro klienty
- příprava podkladů pro vystavování faktur a dobropisů
- předávání účetních dokladů účetní společnosti
- správa pokladny – dodávání účetních dokladů k příjmům a výdajům
- příprava smluv dle zadání
- zajišťování podpisů a distribuce dokumentů
- evidence a archivace objednávek a smluv – elektronicky
- správa datové schránky
- dojednávání schůzek, správa kalendáře jednatelům
- účast na poradách managementu
- zajišťování inzerce pracovních příležitostí
- dojednávání pohovorů
- organizace menších eventů, teambuildingu

Tato pracovní pozice je velmi vhodná i pro VŠ absolventy s kratší praxí, s chutí něco nového tvořit.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- HPP v inspirujícím a přátelském pracovním týmu aktivně rostoucí společnosti v Praze
- zajímavé finanční ohodnocení - FIX 35 - 50 000 Kč + prémie dle výsledků práce
- možnost získání velkého množství zkušeností a nových vědomostí
- možnost využití flexibilní pracovní doby a „home office“
- zajímavou možnost osobního a profesního růstu v start-up s globálním potenciálem
- možnost do značné míry ovlivnit způsob a rozsah své práce, výrazný prostor pro uplatnění vlastních nápadů, získání velkého množství zkušeností v rychle rostoucí oblasti e-commerce
- nástup - dle dohody s vybraným kandidátem, možno ihned

Informace o náboru

Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Profil firmy:
Naším klientem je obchodní firma, která prodává e-commerce služby pro svoje klienty, kteří u nich outsourcují B2B sales, strategii a datovou analýzu. Klienty si vybírají dle přínosu jejich služby pro zákazníky, zejména e-shopy.

Náš klient je zároveň zkušeným týmem profesionálů, kteří si prošli řídícími pozicemi v korporacích, ale i start-up-ech. Je to obchodní platforma, kde je osobní růst prioritou a společný podíl na výsledcích umí ocenit.

Do jejich skvělého týmu hledáme šikovné a kolegy, které baví tvořit a chtějí tvarovat podobu e-commerce do budoucna.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Uvítáme:
- Bc., Ing., Mgr. vzdělání - ideálně ekonomického, nebo obchodního směru (není podmínkou)
- aktivní znalost AJ - slovem, písmem
- uživatelskou znalost online světa
- pozitivní přístup a asertivní komunikaci
- představivost a schopnost plánování
- znalost Excelu
- organizační schopnosti
- zájem o nové technologie
- předchozí praxi na obdobné pracovní pozici

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4321738  Datum zveřejnění: 5.5.2022  Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc