Recepční, administrativní pracovník

MINIHOTOVOST, SE

Místo práce
Břeclav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Zpracování došlé korespondence
• Obsluha interního systému internetového portálu
• Aktívní telefonická komunikace se stávajícími zákazníky
• Aktívní řešení problémů při špatně zadaných klientských údajích v systému
• Komunikace prostřednictvím Chatu a aplikací Zákaznického centra
• Odpovědnost za věcnou kvalitu poskytovaných informací (dodržování stanovených standardů komunikace a komunikačních postupů)
• Telefonické poskytovaní informací novým a stávajícím zákazníkům

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

administrativa, ekonomika

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Praxe v administrativě min. 2 roky
Praxe v call centru výhodou, praxe v bance výhodou, práce v telemarketingu a aktivní kontakt se zákazníky výhodou, o odpovědnost, smysl pro detail, orientace na výsledky, schopnost samostatně uvažovat a řešit problémy, asertivní vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Mezinárodní poskytovatel spotřebitelských a jiných úvěrů na základě licence České národní banky.
ID: 3433204  Datum zveřejnění: 29.6.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou