Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční, administrativní pracovník
MINIHOTOVOST, SE
Místo práce
Břeclav, Česko
Břeclav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zpracování došlé korespondence
• Obsluha interního systému internetového portálu
• Aktívní telefonická komunikace se stávajícími zákazníky
• Aktívní řešení problémů při špatně zadaných klientských údajích v systému
• Komunikace prostřednictvím Chatu a aplikací Zákaznického centra
• Odpovědnost za věcnou kvalitu poskytovaných informací (dodržování stanovených standardů komunikace a komunikačních postupů)
• Telefonické poskytovaní informací novým a stávajícím zákazníkům
• Obsluha interního systému internetového portálu
• Aktívní telefonická komunikace se stávajícími zákazníky
• Aktívní řešení problémů při špatně zadaných klientských údajích v systému
• Komunikace prostřednictvím Chatu a aplikací Zákaznického centra
• Odpovědnost za věcnou kvalitu poskytovaných informací (dodržování stanovených standardů komunikace a komunikačních postupů)
• Telefonické poskytovaní informací novým a stávajícím zákazníkům
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
administrativa, ekonomika
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Praxe v administrativě min. 2 roky
Praxe v call centru výhodou, praxe v bance výhodou, práce v telemarketingu a aktivní kontakt se zákazníky výhodou, o odpovědnost, smysl pro detail, orientace na výsledky, schopnost samostatně uvažovat a řešit problémy, asertivní vystupování
Praxe v call centru výhodou, praxe v bance výhodou, práce v telemarketingu a aktivní kontakt se zákazníky výhodou, o odpovědnost, smysl pro detail, orientace na výsledky, schopnost samostatně uvažovat a řešit problémy, asertivní vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Mezinárodní poskytovatel spotřebitelských a jiných úvěrů na základě licence České národní banky.
ID: 3433204
Datum zveřejnění: 29.6.2018
2018-06-29
lokalita: Břeclav, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Recepční, Telefonní operátor Společnost: MINIHOTOVOST, SE
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou