Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Jsi Čerstvě Po Škole? Přidej Se K Nám! (Administrativní pracovník)
Mardorm Consult s.r.o.
Místo práce
Hvězdova, Praha 4-Nusle, Česko
Hvězdova, Praha 4-Nusle, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
O nás
Jsme servisní agentura, která se stará o komplexní zázemí a služby pro obchodní firmy. Mezi naše specializace patří marketing, personalistika, PR, office management, správa počítačových sítí, daňové poradenství a mnoho dalších.
https://mirnock.cz/
Náplň práce:
* Jsme mladý přátelský kolektiv a dbáme na individuální přístup ke každému našemu zaměstnanci
* Všechno tě naučíme, stačí jen dobrá nálada a chuť na sobě pracovat
* Zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
* Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti a jejich podpora
Co od Vás očekáváme:
* Min. uživatelskou znalost práce na PC
* Čistý rejstřík
* Výborná čeština
* Schopnost týmové spolupráce
* Pečlivost, zodpovědnost
* Komunikativnost
Co Vám můžeme nabídnout:
* Štědře odměňujeme, plat: 32 000 – 45 000 Kč/měsíc
* Práce na HPP + Provize + Bonusy
* Pevná pracovní doba 9:00 - 17:00 od pondělí do pátku
* Členství ve fitness klubu
* Firemní akce (na kterých se vyhlašují další bonusy jako automobil, motorka, nový mobil atd.)
* Kariéra u nás znamená dlouhodobý růst a stabilní příjem
* Možnost používat služební telefon nebo využít příspěvek na vlastní telefon, odměna za doporučení nového kolegy
* Neomezená dovolená
* Rekreační prostory
Jsme servisní agentura, která se stará o komplexní zázemí a služby pro obchodní firmy. Mezi naše specializace patří marketing, personalistika, PR, office management, správa počítačových sítí, daňové poradenství a mnoho dalších.
https://mirnock.cz/
Náplň práce:
* Jsme mladý přátelský kolektiv a dbáme na individuální přístup ke každému našemu zaměstnanci
* Všechno tě naučíme, stačí jen dobrá nálada a chuť na sobě pracovat
* Zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
* Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti a jejich podpora
Co od Vás očekáváme:
* Min. uživatelskou znalost práce na PC
* Čistý rejstřík
* Výborná čeština
* Schopnost týmové spolupráce
* Pečlivost, zodpovědnost
* Komunikativnost
Co Vám můžeme nabídnout:
* Štědře odměňujeme, plat: 32 000 – 45 000 Kč/měsíc
* Práce na HPP + Provize + Bonusy
* Pevná pracovní doba 9:00 - 17:00 od pondělí do pátku
* Členství ve fitness klubu
* Firemní akce (na kterých se vyhlašují další bonusy jako automobil, motorka, nový mobil atd.)
* Kariéra u nás znamená dlouhodobý růst a stabilní příjem
* Možnost používat služební telefon nebo využít příspěvek na vlastní telefon, odměna za doporučení nového kolegy
* Neomezená dovolená
* Rekreační prostory
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 4571394
Datum zveřejnění: 4.5.2023
2023-05-04
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Konzultant, Specialista podpory zákazníků Společnost: Mardorm Consult s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc