Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník zákaznického centra
MSV Multicall s.r.o.
Místo práce
Rudolfovská třída 103, České Budějovice 4, České Budějovice, Česko
Rudolfovská třída 103, České Budějovice 4, České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 22 000 Kč/měsíc
Od 22 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zpracování telefonických a emailových objednávek. Poskytování informací k prodejnímu sortimentu. Nejedná se o aktivní obvolávání zákazníků, pouze poskytování zákaznického servisu. Znalost německého jazyka je výhodou, jazyková úroveň se odrazí ve výši mzdy.
Zaměstnanecké výhody, benefity
po zkušební době stravenky, možné navýšení platu po zapracování
Informace o náboru
Pracovní doba je 8,00 - 16,30 hod. Volné víkendy a svátky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
administrativa
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Mírně pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
vítána
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
příjemné vystupování při komunikaci s klienty, spolehlivost a týmový duch
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MSV Multicall je společnost zabývající se poskytováním zákaznického servisu pro řadu firem.
ID: 4153434
Datum zveřejnění: 1.9.2021
2021-09-01
lokalita: České Budějovice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Administrator internetového obchodu Společnost: MSV Multicall s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 22 000 Kč/měsíc