Administrativní pracovník zákaznického centra

MSV Multicall s.r.o.

Místo práce
Rudolfovská třída 103, České Budějovice 4, České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 22 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zpracování telefonických a emailových objednávek. Poskytování informací k prodejnímu sortimentu. Nejedná se o aktivní obvolávání zákazníků, pouze poskytování zákaznického servisu. Znalost německého jazyka je výhodou, jazyková úroveň se odrazí ve výši mzdy.

Zaměstnanecké výhody, benefity

po zkušební době stravenky, možné navýšení platu po zapracování

Informace o náboru

Pracovní doba je 8,00 - 16,30 hod. Volné víkendy a svátky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

administrativa

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Ostatní znalosti

Microsoft Word - Mírně pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

vítána

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

příjemné vystupování při komunikaci s klienty, spolehlivost a týmový duch

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

MSV Multicall je společnost zabývající se poskytováním zákaznického servisu pro řadu firem.
ID: 4153434  Datum zveřejnění: 1.9.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 22 000 Kč/měsíc