Office Manager / Administrativní pracovník - 40 až 80 h/měs.

NEWMAN Personnel Agency, s.r.o.

Místo práce
Mařákova 263/3, Praha 6-Dejvice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Termín nástupu
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Od 175 Kč/hod.Mzda dle dohody. Úvazek na cca. 40 h/měs. (20-80 h/měs. - dle dohody a potřeby). Výhledově možnost přejít na HPP.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Péče o provoz malé kanceláře;
- Příprava podkladů pro účetní kancelář, fakturace;
- Objednávky služebních vozů na servis;
- Komunikace s interními zaměstnanci, odpovědnost za jejich přípravu mezd;
- Příprava různých dokumentů;
- Docházení na poštu.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Možnost částečně si přizpůsobovat pracovní dobu sobě;
- Částečná možnost práce z domu.

Informace o náboru

Hledáme na částečný úvazek pracovníka / pracovnici, který by pro naši malou kancelář v Praze vykonával funkci Office Managera a částečně zajišťoval/a část administrativy pro naší celou skupinu firem.
Možnost docházení do kanceláře cca. 2x týdně, zbytek stačí i práce z domu.
Znalost Aj výhodou.

Posuzovány budou pouze reakce s aktuálním CV a motivačním dopisem.

Vhodné i k rodičovské dovolené, s možností nástupu na HPP po jejím skončení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Pracovní místo obsazujeme pro naši firmu - nejedná se o zprostředkování práce.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ekonomie, lidské zdroje, administrativa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Word - Mírně pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

Praxe na pozici Office manager, účetní atd. výhodou.

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Přesnost, odpovědnost.
Motivace pracovat.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme dynamická skupina start-up firem jménem NEWMAN. Zabýváme se dodávkami agenturních pracovníků do výroby a dále poskytujeme služby outsourcingu výroby, kontroly kvality, procesního mapování a jiné specializované práce pro firmy z různých sektorů výroby.

Působíme v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Můžete být součástí naší expanze a naučit se obrovské množství nových dovedností.

Jsme držiteli certifikace ISO 9001.

www.newman-gr.com

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4361405  Datum zveřejnění: 22.6.2022  Spodní hranice mzdy (brutto): 175 Kč/hod.