Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Manager / Administrativní pracovník - 40 až 80 h/měs.
NEWMAN Personnel Agency, s.r.o.
Místo práce
Mařákova 263/3, Praha 6-Dejvice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Mařákova 263/3, Praha 6-Dejvice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Termín nástupu
dle dohody
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Od 175 Kč/hod.Mzda dle dohody. Úvazek na cca. 40 h/měs. (20-80 h/měs. - dle dohody a potřeby). Výhledově možnost přejít na HPP.
Od 175 Kč/hod.Mzda dle dohody. Úvazek na cca. 40 h/měs. (20-80 h/měs. - dle dohody a potřeby). Výhledově možnost přejít na HPP.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Péče o provoz malé kanceláře;
- Příprava podkladů pro účetní kancelář, fakturace;
- Objednávky služebních vozů na servis;
- Komunikace s interními zaměstnanci, odpovědnost za jejich přípravu mezd;
- Příprava různých dokumentů;
- Docházení na poštu.
- Příprava podkladů pro účetní kancelář, fakturace;
- Objednávky služebních vozů na servis;
- Komunikace s interními zaměstnanci, odpovědnost za jejich přípravu mezd;
- Příprava různých dokumentů;
- Docházení na poštu.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost částečně si přizpůsobovat pracovní dobu sobě;
- Částečná možnost práce z domu.
- Částečná možnost práce z domu.
Informace o náboru
Hledáme na částečný úvazek pracovníka / pracovnici, který by pro naši malou kancelář v Praze vykonával funkci Office Managera a částečně zajišťoval/a část administrativy pro naší celou skupinu firem.
Možnost docházení do kanceláře cca. 2x týdně, zbytek stačí i práce z domu.
Znalost Aj výhodou.
Posuzovány budou pouze reakce s aktuálním CV a motivačním dopisem.
Vhodné i k rodičovské dovolené, s možností nástupu na HPP po jejím skončení.
Možnost docházení do kanceláře cca. 2x týdně, zbytek stačí i práce z domu.
Znalost Aj výhodou.
Posuzovány budou pouze reakce s aktuálním CV a motivačním dopisem.
Vhodné i k rodičovské dovolené, s možností nástupu na HPP po jejím skončení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Pracovní místo obsazujeme pro naši firmu - nejedná se o zprostředkování práce.
Pracovní místo obsazujeme pro naši firmu - nejedná se o zprostředkování práce.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
ekonomie, lidské zdroje, administrativa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Mírně pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
Praxe na pozici Office manager, účetní atd. výhodou.
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Přesnost, odpovědnost.
Motivace pracovat.
Motivace pracovat.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme dynamická skupina start-up firem jménem NEWMAN. Zabýváme se dodávkami agenturních pracovníků do výroby a dále poskytujeme služby outsourcingu výroby, kontroly kvality, procesního mapování a jiné specializované práce pro firmy z různých sektorů výroby.
Působíme v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Můžete být součástí naší expanze a naučit se obrovské množství nových dovedností.
Jsme držiteli certifikace ISO 9001.
www.newman-gr.com
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Působíme v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Můžete být součástí naší expanze a naučit se obrovské množství nových dovedností.
Jsme držiteli certifikace ISO 9001.
www.newman-gr.com
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4361405
Datum zveřejnění: 22.6.2022
2022-06-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: NEWMAN Personnel Agency, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 175 Kč/hod.