Supervizor zákaznické péče pro Notino

Notino

Místo práce
Žilina, Slovensko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
1200 € +

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

V Notinu všichni věříme, že by krása měla být dostupná všem, a zakládáme si na tom, aby byli naši zákazníci spokojení, nakupování pro ně u nás bylo opravdovým zážitkem a rádi se k nám vraceli. Naše centrum zákaznické podpory tak tvoří klíčové oddělení pro úspěch celé firmy a v současnosti pro něj hledáme nového parťáka nebo parťačku do Žiliny – člověka, který bude zodpovědný nejen za plynulý provoz zákaznické péče, ale také někoho, na koho se budou moci naši kolegové v Žilině kdykoliv obrátit.

Co Tě u nás čeká?
*Budeš mít zodpovědnost za koordinaci aktivit a provozu našeho oddělení zákaznické podpory v Žilině.
*Náplní Tvé práce bude také administrativní činnost spojená s fungováním centra zákaznické péče (kontrola docházky, plánování a koordinace meetingů a online tréninkových aktivit, zodpovědnost za funkčnost interních systémů).
*Budeš spravovat a vyřizovat personální agendu zaměstnanců v Žilině (pracovní smlouvy a další personální agendu).
*Zodpovědný/á budeš také za dohled nad plněním KPI zaměstnanců v Žilině (sledování produktivity, kvality a dalších ukazatelů).
*Budeš v denním kontaktu s vedením zákaznické péče, s team lídry i s celým HR oddělením v Brně.

Jak si Tě představujeme?
*Máš alespoň krátkou praxi ve vedení týmu. Jsi schopný vést a motivovat ostatní, ale umíš také efektivně hodnotit a poskytovat druhým zpětnou vazbu.
*Nechybí Ti smysl pro organizaci práce – jsi schopný delegovat úkoly a řídit práci podřízených.
*Máš vynikající komunikační schopnosti, profesionální vystupování a vysokou míru empatie a trpělivosti.
*Ovládáš angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni – jsme už po celé Evropě a máme kolegy z různých zemí.
*V neposlední řadě jako někoho, kdo je proaktivní, má snahu přicházet s novými nápady, jak zlepšit fungování naší zákaznické podpory, a týmového ducha, protože super kolektiv je pro nás to nejcennější :-)
*Ideálně máš za sebou také zkušenost z oblasti zákaznické podpory nebo z prostředí call centra.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Na co se u nás můžeš těšit?
*Na zajímavou a akční práci na HPP pro evropského lídra v oblasti prodeje parfémů a kosmetiky se silným příběhem.
*Čeká Tě také velmi různorodá a proměnlivá pracovní náplň – nudit se v Notinu vážně nikdy nebudeš.
*Na adekvátní finanční ohodnocení a skvělý balíček benefitů zahrnující plně hrazené stravenky, zaměstnanecké slevy na produkty nebo třeba Multisport kartu, ale také na zajímavé firemní akce (společné snídaně, letní grilovačky, vánoční večírek a řadu dalších).
*Na moderní pracoviště v centru Žiliny a super tým k tomu.
*V neposlední řadě na unikátní firemní kulturu, kterou nikde jinde nezažiješ, a velmi přátelské pracovní prostředí.

Staneš se jedním z nás?
Říkáš si, že to zní jako ideální práce přímo pro Tebe? Tak neváhej a pošli nám CVčko ještě dnes! Pokud potřebuješ víc informací, napiš mi na LinkedIn nebo klidně brnkni.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Notino je jedničkou v online prodeji parfémů a kosmetiky v celé Evropě. Na trhu působíme od roku 2004 a stále jsme velmi mladá, pružná a rychle rostoucí firma se silným příběhem i s velkými ambicemi dělat svět kolem nás krásnější.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3595734  Datum zveřejnění: 7.2.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 1200 € +