Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Supervizor zákaznické péče pro Notino
Notino
Místo práce
Žilina, Slovensko
Žilina, Slovensko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
1200 € +
1200 € +
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V Notinu všichni věříme, že by krása měla být dostupná všem, a zakládáme si na tom, aby byli naši zákazníci spokojení, nakupování pro ně u nás bylo opravdovým zážitkem a rádi se k nám vraceli. Naše centrum zákaznické podpory tak tvoří klíčové oddělení pro úspěch celé firmy a v současnosti pro něj hledáme nového parťáka nebo parťačku do Žiliny – člověka, který bude zodpovědný nejen za plynulý provoz zákaznické péče, ale také někoho, na koho se budou moci naši kolegové v Žilině kdykoliv obrátit.
Co Tě u nás čeká?
*Budeš mít zodpovědnost za koordinaci aktivit a provozu našeho oddělení zákaznické podpory v Žilině.
*Náplní Tvé práce bude také administrativní činnost spojená s fungováním centra zákaznické péče (kontrola docházky, plánování a koordinace meetingů a online tréninkových aktivit, zodpovědnost za funkčnost interních systémů).
*Budeš spravovat a vyřizovat personální agendu zaměstnanců v Žilině (pracovní smlouvy a další personální agendu).
*Zodpovědný/á budeš také za dohled nad plněním KPI zaměstnanců v Žilině (sledování produktivity, kvality a dalších ukazatelů).
*Budeš v denním kontaktu s vedením zákaznické péče, s team lídry i s celým HR oddělením v Brně.
Jak si Tě představujeme?
*Máš alespoň krátkou praxi ve vedení týmu. Jsi schopný vést a motivovat ostatní, ale umíš také efektivně hodnotit a poskytovat druhým zpětnou vazbu.
*Nechybí Ti smysl pro organizaci práce – jsi schopný delegovat úkoly a řídit práci podřízených.
*Máš vynikající komunikační schopnosti, profesionální vystupování a vysokou míru empatie a trpělivosti.
*Ovládáš angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni – jsme už po celé Evropě a máme kolegy z různých zemí.
*V neposlední řadě jako někoho, kdo je proaktivní, má snahu přicházet s novými nápady, jak zlepšit fungování naší zákaznické podpory, a týmového ducha, protože super kolektiv je pro nás to nejcennější :-)
*Ideálně máš za sebou také zkušenost z oblasti zákaznické podpory nebo z prostředí call centra.
Co Tě u nás čeká?
*Budeš mít zodpovědnost za koordinaci aktivit a provozu našeho oddělení zákaznické podpory v Žilině.
*Náplní Tvé práce bude také administrativní činnost spojená s fungováním centra zákaznické péče (kontrola docházky, plánování a koordinace meetingů a online tréninkových aktivit, zodpovědnost za funkčnost interních systémů).
*Budeš spravovat a vyřizovat personální agendu zaměstnanců v Žilině (pracovní smlouvy a další personální agendu).
*Zodpovědný/á budeš také za dohled nad plněním KPI zaměstnanců v Žilině (sledování produktivity, kvality a dalších ukazatelů).
*Budeš v denním kontaktu s vedením zákaznické péče, s team lídry i s celým HR oddělením v Brně.
Jak si Tě představujeme?
*Máš alespoň krátkou praxi ve vedení týmu. Jsi schopný vést a motivovat ostatní, ale umíš také efektivně hodnotit a poskytovat druhým zpětnou vazbu.
*Nechybí Ti smysl pro organizaci práce – jsi schopný delegovat úkoly a řídit práci podřízených.
*Máš vynikající komunikační schopnosti, profesionální vystupování a vysokou míru empatie a trpělivosti.
*Ovládáš angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni – jsme už po celé Evropě a máme kolegy z různých zemí.
*V neposlední řadě jako někoho, kdo je proaktivní, má snahu přicházet s novými nápady, jak zlepšit fungování naší zákaznické podpory, a týmového ducha, protože super kolektiv je pro nás to nejcennější :-)
*Ideálně máš za sebou také zkušenost z oblasti zákaznické podpory nebo z prostředí call centra.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na co se u nás můžeš těšit?
*Na zajímavou a akční práci na HPP pro evropského lídra v oblasti prodeje parfémů a kosmetiky se silným příběhem.
*Čeká Tě také velmi různorodá a proměnlivá pracovní náplň – nudit se v Notinu vážně nikdy nebudeš.
*Na adekvátní finanční ohodnocení a skvělý balíček benefitů zahrnující plně hrazené stravenky, zaměstnanecké slevy na produkty nebo třeba Multisport kartu, ale také na zajímavé firemní akce (společné snídaně, letní grilovačky, vánoční večírek a řadu dalších).
*Na moderní pracoviště v centru Žiliny a super tým k tomu.
*V neposlední řadě na unikátní firemní kulturu, kterou nikde jinde nezažiješ, a velmi přátelské pracovní prostředí.
Staneš se jedním z nás?
Říkáš si, že to zní jako ideální práce přímo pro Tebe? Tak neváhej a pošli nám CVčko ještě dnes! Pokud potřebuješ víc informací, napiš mi na LinkedIn nebo klidně brnkni.
*Na zajímavou a akční práci na HPP pro evropského lídra v oblasti prodeje parfémů a kosmetiky se silným příběhem.
*Čeká Tě také velmi různorodá a proměnlivá pracovní náplň – nudit se v Notinu vážně nikdy nebudeš.
*Na adekvátní finanční ohodnocení a skvělý balíček benefitů zahrnující plně hrazené stravenky, zaměstnanecké slevy na produkty nebo třeba Multisport kartu, ale také na zajímavé firemní akce (společné snídaně, letní grilovačky, vánoční večírek a řadu dalších).
*Na moderní pracoviště v centru Žiliny a super tým k tomu.
*V neposlední řadě na unikátní firemní kulturu, kterou nikde jinde nezažiješ, a velmi přátelské pracovní prostředí.
Staneš se jedním z nás?
Říkáš si, že to zní jako ideální práce přímo pro Tebe? Tak neváhej a pošli nám CVčko ještě dnes! Pokud potřebuješ víc informací, napiš mi na LinkedIn nebo klidně brnkni.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Notino je jedničkou v online prodeji parfémů a kosmetiky v celé Evropě. Na trhu působíme od roku 2004 a stále jsme velmi mladá, pružná a rychle rostoucí firma se silným příběhem i s velkými ambicemi dělat svět kolem nás krásnější.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3595734
Datum zveřejnění: 7.2.2019
2019-02-07
lokalita: Okres Žilina Pozice: Manažer call centra, Supervizor call centra, Team leader, Vedoucí oddělení Společnost: Notino
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 1200 € +