Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka back office – HPP, zvýšení profesní specializace
Novitim s.r.o.
Místo práce
Letňany, Praha 18, Česko
Letňany, Praha 18, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsíc
30 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora kolegům (příprava projektových nabídek, organizace seminářů, marketingové materiály ...)
• Evidence dokladů v IS – faktury, zálohové faktury, účtenky
• Revize cenových a technických podkladů pro tvorbu nabídek
• Správa číselníků, zakázek
• Vyhledávání ekonomického rating firem v IS Cribis a IS Kompass
• Evidence dokladů v IS – faktury, zálohové faktury, účtenky
• Revize cenových a technických podkladů pro tvorbu nabídek
• Správa číselníků, zakázek
• Vyhledávání ekonomického rating firem v IS Cribis a IS Kompass
Zaměstnanecké výhody, benefity
• HPP
• Smlouva na dobu neurčitou
• Odborné školení jak na začátku, tak i v průběhu spolupráce
• Coaching a mentoring od zkušených lektorů
• Zvýšení profesní specializace
• Příspěvky na stravování
• 3 sick days/rok
• Možnost občasného home office
• Klouzavá pracovní doba
• Mobil
• Notebook
• Výborná káva v kanceláři
• Občerstvení na pracovišti
• Práce v přátelském rodinném týmu
• Místo pracoviště v Letňanech
• Smlouva na dobu neurčitou
• Odborné školení jak na začátku, tak i v průběhu spolupráce
• Coaching a mentoring od zkušených lektorů
• Zvýšení profesní specializace
• Příspěvky na stravování
• 3 sick days/rok
• Možnost občasného home office
• Klouzavá pracovní doba
• Mobil
• Notebook
• Výborná káva v kanceláři
• Občerstvení na pracovišti
• Práce v přátelském rodinném týmu
• Místo pracoviště v Letňanech
Informace o náboru
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Jsme stabilní partner v oblasti energetiky. Podporujeme využívání technologických řešení na úsporu tepla a energie, zvyšujeme také ekologičnost staveb.
Do našeho týmu hledáme šikovnou asistentku back office, která bude pravou rukou pro náš obchodní tým a projektanty.
Jsme stabilní partner v oblasti energetiky. Podporujeme využívání technologických řešení na úsporu tepla a energie, zvyšujeme také ekologičnost staveb.
Do našeho týmu hledáme šikovnou asistentku back office, která bude pravou rukou pro náš obchodní tým a projektanty.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Uživatelská znalost MS Office
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Pracovitost, spolehlivost, flexibilita, zodpovědnost
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Pracovitost, spolehlivost, flexibilita, zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pro lidi máme novou práci, pro firmy hledáme zajímavé uchazeče!
www.novitim.cz
www.novitim.cz
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 4217474
Datum zveřejnění: 6.12.2021
2021-12-06
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: Novitim s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc