Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office assistant – až 45.000 Kč, HPP, bonusy, flexibilní doba
Novitim s.r.o.
Místo práce
Praha 2, Česko
Praha 2, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 45 000 Kč/měsíc
30 000 - 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zajištění administrativní podpory kanceláře
• Telefonická i emailová komunikace s klienty (i v angličtině)
• Vyřizování objednávek, příprava smluv a kalkulací
• Zadávání a kontrola údajů v interním systému
• Komunikace s externími dodavateli
• Správa HR administrativy – příprava inzerce, smlouvy, docházky...
• Telefonická i emailová komunikace s klienty (i v angličtině)
• Vyřizování objednávek, příprava smluv a kalkulací
• Zadávání a kontrola údajů v interním systému
• Komunikace s externími dodavateli
• Správa HR administrativy – příprava inzerce, smlouvy, docházky...
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Motivující mzdu 30.000 - 45.000 Kč
• Po zaučení se můžeme pobavit o dalším navýšení
• Bonusy na základě vaší vykonané práce
• Rádi přivítáme seniornějšího ale i juniorního kolegu
• HPP spolupráci
• Klouzavou pracovní dobu – rozložení práce je na vás
• Rodinný kolektiv, který vždy podá pomocnou ruku
• Využití anglického jazyka
• Krásnou a designovou kancelář s dostatkem soukromí
• Mobil, notebook
• Tarif s daty i pro soukromé účely
• Jazykové kurzy
• Další odborné kurzy, které vám pomohou v růstu
• Sick days
• Výjimečně možnost home office v případě potřeby – ideálně vás potřebujeme v kanceláři :-)
• Káva, voda, čaj a menší občerstvení k dispozici
• Skvělou dopravní dostupnost
• Nástup nejlépe ihned
• Kancelář na Vinohradské
• Po zaučení se můžeme pobavit o dalším navýšení
• Bonusy na základě vaší vykonané práce
• Rádi přivítáme seniornějšího ale i juniorního kolegu
• HPP spolupráci
• Klouzavou pracovní dobu – rozložení práce je na vás
• Rodinný kolektiv, který vždy podá pomocnou ruku
• Využití anglického jazyka
• Krásnou a designovou kancelář s dostatkem soukromí
• Mobil, notebook
• Tarif s daty i pro soukromé účely
• Jazykové kurzy
• Další odborné kurzy, které vám pomohou v růstu
• Sick days
• Výjimečně možnost home office v případě potřeby – ideálně vás potřebujeme v kanceláři :-)
• Káva, voda, čaj a menší občerstvení k dispozici
• Skvělou dopravní dostupnost
• Nástup nejlépe ihned
• Kancelář na Vinohradské
Informace o náboru
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Vytváříme moderní a designové interiéry, které začínají mít dosah i mimo ČR. :-)
Hledáme člověka, který bude pro naši kancelář opěrným bodem a zároveň nám pomůže s HR administrativou. :-)
Dorozumíte se anglicky a jste stmelovač týmu? Ozvěte se! :-)
Vytváříme moderní a designové interiéry, které začínají mít dosah i mimo ČR. :-)
Hledáme člověka, který bude pro naši kancelář opěrným bodem a zároveň nám pomůže s HR administrativou. :-)
Dorozumíte se anglicky a jste stmelovač týmu? Ozvěte se! :-)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Příjemnou komunikaci s ostatními – ať už s týmem okolo nebo klienty
• Chuť naučit se novým věcem – uvítáme jak absolventy, tak i uchazeče s praxí
• Abyste se nebál/la mluvit a případně se zeptat – jak v češtině, tak i angličtině :-)
• Orientaci v prostředí MS Office
• Cit pro zodpovědnost, chuť se a posouvat dál :-)
• Chuť naučit se novým věcem – uvítáme jak absolventy, tak i uchazeče s praxí
• Abyste se nebál/la mluvit a případně se zeptat – jak v češtině, tak i angličtině :-)
• Orientaci v prostředí MS Office
• Cit pro zodpovědnost, chuť se a posouvat dál :-)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pro lidi máme novou práci, pro firmy hledáme zajímavé uchazeče!
www.novitim.cz
www.novitim.cz
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 4498893
Datum zveřejnění: 11.1.2023
2023-01-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personalista, Specialista back office Společnost: Novitim s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc