Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista péče o zákazníky s maďarštinou (m/ž)
O2 Financial Services s.r.o.
Práce z domu
plný úvazek, zkrácený úvazek
Od 24 000 Kč/měsícMzdové schéma: hrubá měsíční mzda + pravidelné měsíční prémie + stravenkový paušál 110,- / odpracovaný den. Po zkušební době (3 měsíce) nárůst mzdy.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Péče o naše zákazníky
Práce v režimu home office nebo možnost práce v kanceláři Praha/Pardubice.
Pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí z pojištění (sepsání hlášení o škodě), řešení souvisejících požadavků, zodpovídání dotazů
Každodenní komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů, emailové korespondence a chatu
Komunikace s týmem kolegů - předávání informací k jednotlivým zákazníkům a jejich požadavkům, sdílení know-how, vzájemná pomoc
Administrativní činnost a práce s interními systémy
Pracovní doba zákaznické linky od pondělí do pátku od 9:00 – 17:00, víkendy a státní svátky volné.
Zaměstnanecké výhody, benefity
5 týdnů dovolené, 3 Sick days
Stravenkový paušál 110 Kč za odpracovaný den
Služební SIM karta s převedením Vašeho čísla (volání a SMS zdarma)
Tarify a další služby v rámci O2 a O2 Family za zvýhodněných podmínek
Příspěvek na telefon až 18 000 Kč
Možnost dalšího kariérního růstu v rámci organizace
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem
Český/Slovenský na komunikativní úrovni
Pečlivost, dobré komunikační dovednosti, proaktivita
Předchozí praxe na zákaznické lince nebo na prodejně výhodou
Dobrá uživatelská znalost PC
Ochota absolvovat úvodní zaškolení v zákaznickém centru v Praze či Pardubicích (v průběhu prvního měsíce cca 3 pracovní dny)
Účast na pravidelných týmových poradách v Pardubicích (1x za měsíc)