Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí úřadu, koordinátor infrastruktury a územního rozvoje
Obecní úřad Přezletice
Místo práce
Veleňská 48, Přezletice, Česko
Veleňská 48, Přezletice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
42 000 Kč/měsícPlatové zařazení: odpovídající platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě + po třech měsících osobní ohodnocení, odměny. Výše nástupního platu po třech měsících od 42.000Kč hrubého.
42 000 Kč/měsícPlatové zařazení: odpovídající platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě + po třech měsících osobní ohodnocení, odměny. Výše nástupního platu po třech měsících od 42.000Kč hrubého.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komplexní zajišťování chodu obecního úřadu
Úzká spolupráce s vedením obce, plnění úkolů dle pokynů starosty/místostarosty
Vedení malého kolektivu referentek obecního úřadu a pracovníků technických služeb
– koordinace a kontrola činnosti těchto zaměstnanců
Spolupráce na přípravě strategických dokumentů
Pořizování zápisů z jednání
Komunikace s orgány veřejné moci
Koordinace stávajících stavebních projektů a záměrů (individuální, obecní a
development)
Správa smluv týkajících se stavební činnosti (kontrola závazků a plnění smluv, kontrola
termínů) ve spolupráci s externí právní kanceláří.
Zajišťování podkladů pro stavební řízení obecních akcí, komunikace s externím
zajišťovatelem inženýringu a externími projektanty
Příprava stanovisek k žádostem občanů, firem a orgánů státní moci v rámci jejich
stavebních řízení ve vztahu k obci Přezletice
Spolupráce při přípravě a koordinaci projektů pro získávání finančních prostředků z
dotačních titulů, příprava podkladů pro žádosti a správu dotací ve spolupráci s externí
firmou
Vyřizování podnětů občanů, firem a orgánů státní moci, koordinace úkonů při realizaci
jednotlivých stavebních zakázek obce (pozemní stavby, dopravní stavby, inženýrské
stavby) - komunikace se stavebními firmami, s technickým dozorem a dalšími
účastníky, příprava podkladů apod.
Vytvoření a následné vedení evidence sítí a veřejné infrastruktury, komunikace se
správci sítí v majetku obce (komunikace, veřejné osvětlení, kanalizace, ČOV atd.)
Správa obecních nemovitostí a infrastruktury (přebírání do
majetku a evidence obce ve spolupráci s externím TDS, zajišťování revizí a údržby,
správa nájemních vztahů)
Monitoring obecního majetku, řízení pracovníků technických služeb, vyřizování
podnětů veřejností v souvislosti s majetkem obce
Úzká spolupráce s vedením obce, plnění úkolů dle pokynů starosty/místostarosty
Vedení malého kolektivu referentek obecního úřadu a pracovníků technických služeb
– koordinace a kontrola činnosti těchto zaměstnanců
Spolupráce na přípravě strategických dokumentů
Pořizování zápisů z jednání
Komunikace s orgány veřejné moci
Koordinace stávajících stavebních projektů a záměrů (individuální, obecní a
development)
Správa smluv týkajících se stavební činnosti (kontrola závazků a plnění smluv, kontrola
termínů) ve spolupráci s externí právní kanceláří.
Zajišťování podkladů pro stavební řízení obecních akcí, komunikace s externím
zajišťovatelem inženýringu a externími projektanty
Příprava stanovisek k žádostem občanů, firem a orgánů státní moci v rámci jejich
stavebních řízení ve vztahu k obci Přezletice
Spolupráce při přípravě a koordinaci projektů pro získávání finančních prostředků z
dotačních titulů, příprava podkladů pro žádosti a správu dotací ve spolupráci s externí
firmou
Vyřizování podnětů občanů, firem a orgánů státní moci, koordinace úkonů při realizaci
jednotlivých stavebních zakázek obce (pozemní stavby, dopravní stavby, inženýrské
stavby) - komunikace se stavebními firmami, s technickým dozorem a dalšími
účastníky, příprava podkladů apod.
Vytvoření a následné vedení evidence sítí a veřejné infrastruktury, komunikace se
správci sítí v majetku obce (komunikace, veřejné osvětlení, kanalizace, ČOV atd.)
Správa obecních nemovitostí a infrastruktury (přebírání do
majetku a evidence obce ve spolupráci s externím TDS, zajišťování revizí a údržby,
správa nájemních vztahů)
Monitoring obecního majetku, řízení pracovníků technických služeb, vyřizování
podnětů veřejností v souvislosti s majetkem obce
Zaměstnanecké výhody, benefity
Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání
Schopnost komunikace s nadřízenými a podřízenými
Schopnost psané telefonické a osobní komunikace s orgány státní moci, občany,
firmami
Vytváření dokumentů a podkladů pro jednání s orgány státní moci, občany, firmami
Zkušenost s řízením projektů
Zkušenost s inženýringem a orientace v technických výkresech výhodou
Samostatnost a aktivní přístup
Příjemné a kultivované vystupování
Schopnost samostatného řešení různorodých úkolů, dohledání informačních zdrojů
Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
Forma pracovního poměru – pracovní smlouva na HPP
Stabilní zázemí
Mobilní telefon a další benefity
Nástup ihned nebo dle dohodou
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče
datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu uchazeče (nebo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího
státního občana)
datum a vlastnoruční podpis uchazeče, příp. kontaktní spojení (telefon, e-mail)
K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady:
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a
dovednostech
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních občanů též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem (pokud
domovský stát takový dokument nevydá, doloží cizí státní občan čestným
prohlášením)
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
školení, certifikáty
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:
poštou na adresu Obecní úřad Přezletice, Veleňská 48, 250 73 Přezletice, podací
razítko nejpozději do 30.4.2021 – pod označením obálky – „Vedoucí úřadu,
koordinátor infrastruktury a územního rozvoje“
osobně na Obecní úřad Přezletice, Veleňská 48, 250 73 Přezletice nejpozději do
30.4.2021 do 11:00.
e-mailem na adresu mí[email protected] nejpozději do 30.4.2021 do 11:00
do datové schránky obce Přezletice yrjb5vi nejpozději do 30.4.2021 do 11:00
Bližší informace podá místostarosta obce Jan Macourek na tel.: 602 310 391
Min. SŠ vzdělání
Schopnost komunikace s nadřízenými a podřízenými
Schopnost psané telefonické a osobní komunikace s orgány státní moci, občany,
firmami
Vytváření dokumentů a podkladů pro jednání s orgány státní moci, občany, firmami
Zkušenost s řízením projektů
Zkušenost s inženýringem a orientace v technických výkresech výhodou
Samostatnost a aktivní přístup
Příjemné a kultivované vystupování
Schopnost samostatného řešení různorodých úkolů, dohledání informačních zdrojů
Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
Forma pracovního poměru – pracovní smlouva na HPP
Stabilní zázemí
Mobilní telefon a další benefity
Nástup ihned nebo dle dohodou
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče
datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu uchazeče (nebo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího
státního občana)
datum a vlastnoruční podpis uchazeče, příp. kontaktní spojení (telefon, e-mail)
K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady:
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a
dovednostech
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních občanů též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem (pokud
domovský stát takový dokument nevydá, doloží cizí státní občan čestným
prohlášením)
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
školení, certifikáty
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:
poštou na adresu Obecní úřad Přezletice, Veleňská 48, 250 73 Přezletice, podací
razítko nejpozději do 30.4.2021 – pod označením obálky – „Vedoucí úřadu,
koordinátor infrastruktury a územního rozvoje“
osobně na Obecní úřad Přezletice, Veleňská 48, 250 73 Přezletice nejpozději do
30.4.2021 do 11:00.
e-mailem na adresu mí[email protected] nejpozději do 30.4.2021 do 11:00
do datové schránky obce Přezletice yrjb5vi nejpozději do 30.4.2021 do 11:00
Bližší informace podá místostarosta obce Jan Macourek na tel.: 602 310 391
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
administrativa
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Obecní úřad
ID: 4062441
Datum zveřejnění: 15.4.2021
2021-04-15
lokalita: Přezletice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Obecní úřad Přezletice
Spodní hranice mzdy (brutto): 42 000 Kč/měsíc