Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Agent - English, French, German, Italian, Spanish!
OKIN BPS, a.s.
Place of work
Ostrava
Ostrava
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
*Daily communication with clients in order to provide them solutions and customer service.*Creating tickets with the reported failures in customer service centers.*Providing information to customers on the repair progress.*Communication with internal teams to verify and resolve clients issues.
Employee perks, benefits
*Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world.*Full time employment.*Multicultural, challenging and friendly environment.*Daily use of languages.*Extensive training and further career development (CISCO / ITIL Academy).*Other employee benefits.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
*Fluency in English language is a must.*Fluency in another language - French / German / Italian / Spanish / Portuguese / Dutch or other is welcomed.*Experience in Customer Services area an andvantage.*Problem solving personality with excellent communications skills.*Resilience to stress and high level of flexibility.*Reliability and attention to detail.*Advanced PC skills.
Advertiser
Brief description of the company
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 3480458
Datum zveřejnění: 28.8.2018
2018-08-28
lokalita: Ostrava Pozice: Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.