Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznické podpory se španělštinou/portugalštinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svůj tým hledáme bystré kandidáty s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi, kteří ovládají anglický a španělský a/nebo portugalský jazyk na pokročilé úrovni. Staňte se součástí našeho týmu! S námi můžete naplno využít a dále rozvíjet své schopnosti a talent!- Denní komunikace s klientem, řešení požadavků a zákaznická podpora- Reportování chybových požadavků- Informování zákazníka o současném stavu jeho požadavku- Komunikace s interními týmy, účast na týmových poradách- Eskalace
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost spolupracovat s jednou s největších komunikačních společností na světě - Verizon- Hlavní pracovní poměr- Zaměstnanecké benefity- Možnost se rozvíjet a kariérně růst- Každodenní využití jazyků- Multikulturní prostředí stabilní české společnosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Portugalský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání- Anglický a španělský a/nebo portugalský jazyk na úrovni minimálně B2- Ochota pracovat na směny (24/7)- Zkušenost se zákaznickým servisem výhodou- Komunikační dovednosti, schopnost řešit problémy- Smysl pro detail
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3495691
Datum zveřejnění: 19.9.2018
2018-09-19
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.