Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Representative with English and Spanish/Portuguese
OKIN BPS, a.s.
Place of work
Ostrava
Ostrava
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
- Daily communication with clients in order to provide solutions and customer service- Creating tickets with reported failures in customer service centers- Providing information to customers on repair progress- Communication with internal teams to verify and resolve clients' issues- Arranging escalations in case of delays- Participation in regular meetings
Employee perks, benefits
- Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world- Full-time employment- Multicultural, challenging and friendly environment- Daily use of languages- Extensive training and career development (soft skills, MS Office, CISCO/ITIL Academy)- Other employee benefits and relocation package- Position based in the Czech Republic (Ostrava)
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2) and Spanish - Upper intermediate (B2) and Portuguese - Upper intermediate (B2)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
- Minimum secondary education- Fluency in English and Spanish or Portuguese language at B2 (and higher) level- Ability to work on shifts (24/7)- Experience in Customer Services area an advantage- Problem solving personality with excellent communication skills- Resilience to stress and a high level of flexibility- Reliability and attention to detail- Advanced PC skills
Advertiser
Brief description of the company
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 3498403
Datum zveřejnění: 21.9.2018
2018-09-21
lokalita: District Ostrava Pozice: Administrative Worker, Official, Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.