Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznické podpory s angličtinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Přijetí a zpracování požadavků klienta- Zadávání požadavků klienta do systému- Řešení vzniklých problémů podle - pracovních scénářů a manuálů- Každodenní komunikace s interními i externími zákazníky v cizím jazyce- Kontrola správnosti dat a kontrola řešení požadavků klienta- Eskalace v případě zpoždění požadavků- Aktualizace dat v systému- Možnost pracovní doby buď v týmu na směny: 2 ranní, 2 odpolední, 2 noční a 4 dny volnanebo v týmu na směny: ranní a odpolední
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě - Hlavní pracovní poměr - Zázemí silné společnosti - Multikulturní prostředí - Každodenní využití jazyků - Příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu - Možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie) - Další zaměstnanecké výhody
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Organizační schopnosti, budeš si - organizovat práci sám/a- Analytické myšlení, schopnost předvídat- Komunikativnost a odolnost vůči stresu- Cit pro detail- Anglický jazyk na úrovni C1
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3603942
Datum zveřejnění: 19.2.2019
2019-02-19
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.