Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznické podpory s angličtinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Přijetí a zpracování požadavků klienta.- Zadávání požadavků klienta do systému.- Řešení vzniklých problémů podle - pracovních scénářů a manuálů.- Každodenní komunikace s interními i externími zákazníky v cizím jazyce.- Kontrola správnosti dat a kontrola řešení požadavků klienta.- Eskalace v případě zpoždění požadavků.- Aktualizace dat v systému.- Směny: buď ranní a odpolední nebo 2 ranní, 2 odpolední, 2 noční, 4 dny volna
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě. - Hlavní pracovní poměr. - Zázemí silné společnosti. - Multikulturní prostředí.- Každodenní využití jazyků. - Příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu. - Možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie). - Další zaměstnanecké výhody.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Organizační schopnosti, budeš si - organizovat práci sám/a.- Analytické myšlení, schopnost předvídat.- Komunikativnost a odolnost vůči stresu.- Cit pro detail.- Anglický jazyk na úrovni C1.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3703981
Datum zveřejnění: 27.6.2019
2019-06-27
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.