Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznické podpory s němčinou a angličtinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Ostrava, Česko
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do mezinárodního týmu hledáme kolegy na pozici Referenta zákaznické podpory, s pokročilou znalostí německého jazyka.*Vyřizovat požadavky zákazníka. Pracujeme pro oddělení repair, většinu sítí monitorujeme a většinou tedy předem víme, co se děje. *Tvořit tickety v interních systémech *Každodenně využívat cizí jazyky *Informovat zákazníky o postupu jejich případu *Účastnit se pravidelných týmových porad
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě * hlavní pracovní poměr * zázemí silné společnosti * multikulturní prostředí * každodenní využití jazyků * příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu * možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie) * další zaměstnanecké výhody
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*znalost německého i anglického jazyka na velmi dobré úrovni - min. B2 (slovem i písmem)*pro-zákaznický přístup*efektivní komunikační dovednosti*schopnost samostatné i týmové práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3730789
Datum zveřejnění: 2.8.2019
2019-08-02
lokalita: Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.