Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Technical support for helpdesk and vendor management
OKIN BPS, a.s.
Place of work
Ostrava-město, Czechia
Ostrava-město, Czechia
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
As a part of the Core EquipmAs a part of the Core Equipment Engineering activities we are looking for a helpdesk agent supporting mobile scanning devices and US vendor management. *technical support for mobile devices ranging from Palm Scanners to Android devices, including basic repair and maintenance*answer phone queries as well as emails from US technicians and contractors and follow up when required to ensure completion*responsible for all aspects of VTS (Verizon Tracking System) software as applicable to scanners & Android devices*creating, tracking and following up on all internal trouble tickets created by National CVT Helpdesk*administrative support of the on-boarding process for US contractors including provisioning of system accesses
Employee perks, benefits
*opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world,*full time indefinite employment,*multicultural, challenging and friendly environment,*daily use of languages,*extensive training and further career development (PRINCE 2/ CISCO / ITIL Academy),*other employee benefits,*language academy.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Advanced (C1)
Personality requirements and skills
*fluency in English language, both written and spoken (minimum C1)*excellent communication skills*minimum 6 month experience in helpdesk environment*working hours covering US business time (Every 3rd week finishing around 22:00), Monday to Friday only*basic knowledge of MS Office / Google G-suite products*ability to adapt to changes*team player*passion and willingness to learn and explore within technical field*can-do attitude and attention to detail
Advertiser
Brief description of the company
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 3811281
Datum zveřejnění: 15.11.2019
2019-11-15
lokalita: District Ostrava Pozice: Call Operator, Helpdesk Operator Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.