Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/ka zákaznické podpory - angličtina & francouzština 24/7
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování požadavků zákazníka,* řešení vzniklých problémů podle pracovních scénářů a manuálů (pracujeme pro oddělení repair, většinu sítí monitorujeme a většinou tedy předem víme, co se děje),* vytváření ticketů v interních systémech,* každodenní využívání cizích jazyků,* informování zákazníků o postupu jejich případu,* práce na směny: 2 ranní, 2 odpolední, 2 noční, 4 dny volna.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě,* hlavní pracovní poměr,* zázemí silné společnosti,* multikulturní prostředí,* příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu, * možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie),* pestrý balíček zaměstnaneckých benefitů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou znalost angličtiny a francouzštiny na úrovni minimálně B2,* dobré organizační schopnosti - budeš si práci organizovat sám/a,* velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka,* týmového hráče,* zkušenost na pozici zákaznické podpory je výhodou,* uživatelskou znalost PC.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3900537
Datum zveřejnění: 5.4.2020
2020-04-05
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.