Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/ka zákaznické podpory - angličtina & francouzština
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování požadavků zákazníka,* řešení vzniklých problémů podle pracovních scénářů a manuálů (pracujeme pro oddělení repair, většinu sítí monitorujeme a většinou tedy předem víme, co se děje),* vytváření ticketů v interních systémech,* každodenní využívání cizích jazyků,* informování zákazníků o postupu jejich případu,* pouze denní směny.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• multikulturní prostředí na pracovišti, kolegy z celého světa a využití cizích jazyků každý den, • spolupráci s mezinárodními společnostmi a zajímavými zákazníky,• kompletní zaškolení našimi mentory, podporu team leaderů a kolegů na seniorních pozicích,• interní jazykovou akademii (můžeš se naučit více než 8 světových jazyků), různé další akademie (projektovou, procesní, technickou, CISCO), ve kterých můžeš získat i oficiální certifikáty, a další možnosti vzdělávání,• work-life balance, chodíme společně sportovat (můžeš si u nás požádat o MultiSport kartu), na party (máme vlastní firemní ples), nebo na obědy (máme slevy do restaurací a kaváren blízko pracoviště), do práce za námi chodí masér, cvičíme jógu a do kuchyněk nám nosí ovoce.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou znalost angličtiny a francouzštiny na úrovni minimálně B2,* dobré organizační schopnosti - budeš si práci organizovat sám/a,* velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka,* týmového hráče,* zkušenost na pozici zákaznické podpory je výhodou,* uživatelskou znalost PC.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3901633
Datum zveřejnění: 9.4.2020
2020-04-09
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: OKIN BPS, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.