Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka práva
OKIN GROUP, a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte rozmanitou práci?
Chcete pracovat v administrativě a baví Vás právo?
Jste komunikativní, akční a vstřícní?
Pak jste náš člověk!!!
Co budete mít v OKINu na starosti?
- Administrativní agendu právního oddělení
- Workflow smluv, evidenci dokumentace a archiv
- Přípravu výpovědí smluv a jednodušších dodatků smluv
- Pochůzky na živnostenský úřad a poštu
- Administrativní agendu Škodní komise
Co musíte mít, znát nebo umět?
- Příjemné vystupování a kultivovaný projev
- Středně pokročilá znalost angličtiny (min. úroveň B2)
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a smysl pro detail
Co můžete za svou práci od OKINu očekávat?
- Zázemí silné, dynamicky se rozvíjející společnosti
- Seberealizaci v mladém kolektivu
- Odpovídající zaškolení a maximální podporu od celého týmu
- Kolegy, se kterými se nebudete nudit a zažijete s nimi spoustu legrace
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Penzijní připojištění, MultiSport kartu
- Dlouhodobou spolupráci
- Místo výkonu práce: PRAHA
- Termín nástupu: Ihned
Líbí se Vám tato práce?
Tak nás obratem kontaktujte pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT...Celé HR oddělení se na Vás těší a zároveň Vám přeje krásný den .
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme OKIN GROUP, a.s.a rádi bychom se vám v krátkosti představili.
Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).
Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3597500
Datum zveřejnění: 11.3.2019
2019-03-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: OKIN GROUP, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.