Výkonný/á asistent/ka

OKIN GROUP, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Kdo jsme?

Skupina OKIN Group

zaměstnává více než 3 000 zaměstnanců po celém světě a nabízí řadu obchodních a technologických služeb, které našim klientům zlepšují práci. OKIN Group vybudovala portfolio společností, které poskytují širokou škálu služeb v oblasti automatizace procesů, facility managementu, vývoje informačních systémů, robotizace, zdravotnictví, HR poradenství, náboru a účetnictví. Specializace jednotlivých společností ve skupině se podporují a doplňují, a to nám umožňuje pokrýt širokou škálu komplexních služeb pro naše zákazníky.

Nyní hledáme zkušeného

výkonného kolegu/kolegyni na pozici asistent/tka vedení společnosti OKIN Group

, který/á bude prodlouženou rukou našeho nejvyššího managementu a bude vyřizovat agendy osobně v ČR, tak i na dálku v USA a regionu CEE.

Nejdůležitější vlastností, kterou v rámci vaší agendy budete potřebovat je umění objevovat nové cesty – pokud se objeví nezmapovaný úkol – umět si s ním samostatně poradit a najít řešení.

Co Vás na této pozici čeká?

  • Řízení a organizace kompletní agendy vedení společnosti – organizace kalendáře, schůzek, zajišťování služebních i soukromých cest (letenky, ubytování, pojištění apod.).
  • Administrativní a organizační činnosti, koordinace aktivit jak v rámci OKIN CZ, tak poboček naší společnosti v zahraničí (region CEE, USA).
  • Spoluorganizace eventů a jejich koordinace.
  • Spolupráce s ostatními odděleními OKIN interní podpory k zajištění hladkého průběhu činností.
  • Komunikace s externími subjekty – zajišťování potvrzení, podpisů, koordinace odesílání korespondence mezi ČR a USA.

Co se Vám bude na této pozici hodit?

  • Zkušenosti na obdobné pozici.
  • Výborné organizační schopnosti – budete koordinovat aktivity napříč týmy a společnostmi.
  • Reprezentativní vystupování, diplomacie a schopnost vyjednávat – někdy bude potřeba najít řešení složitých situací.
  • Výborný Time management – musíte si umět naplánovat svůj čas tak, aby se stihlo vše důležité.
  • Angličtina – bez výborné znalosti AJ to nepůjde.
  • MS Office – Outlook, PowerPoint, Excel i Word budou Vašim denním chlebem.
  • Schopnost pracovat s dalšími systémy (finanční, docházkový apod.).
  • Řidičský průkaz slupiny B – aktivní řidič.

Co na oplátku nabízíme my?

  • Perspektivu v zázemí silné, dynamicky se rozvíjející společnosti.
  • Každodenní využití AJ.
  • Motivující finanční ohodnocení a rozmanitou pracovní náplň.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Work-life balance nám není cizí – máme pružnou pracovní dobu, home office, k odpočinku 25 dní dovolené.
  • Výběr dalších benefitů ponecháme na Vás – můžete využívat dotovanou MultiSport kartu, Makro kartu a mnoho dalších slev u našich obchodních partnerů.
  • Notebook a telefon pro pracovní účely.
  • Místo výkonu práce: Praha.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vlastní organizace náplně práce

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme OKIN GROUP, a.s.a rádi bychom se vám v krátkosti představili.

Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Import Offers Teamio
E-mail: poslat životopis
ID: 4470704  Datum zveřejnění: 22.11.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc