Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Odborný/ná asistent/ka / referent/ka oddělení nákupu
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/dohodou
ihned/dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsíc
30 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PARTNER 4 JOB s.r.o.
hledá pro svého významného klienta – obchodně-výrobní společnost – technické zaměření, s působností na českém trhu od roku 1999 vhodnou uchazečku / uchazeče na pozici
ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA/ REFERENT/KA ODDĚLENÍ NÁKUPU
Náplň práce:
• Každodenní komunikace se zákazníky - odběratelé / dodavatelé
• Příprava cenových kalkulací / nabídek
• Zpracování objednávek
• Úzká spolupráce s obchodníky
• Logistika - doprava, naskladnění / vyskladnění
• Operativní řešení úkolů
Kvalifikační předpoklady:
• Zkušenosti na obdobné pozici - obchod / prodej
• Uživatelská znalost práce na PC - zejména Excel
• Komunikativní znalost AJ nebo NJ - zahraniční dodavatelé
• Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
hledá pro svého významného klienta – obchodně-výrobní společnost – technické zaměření, s působností na českém trhu od roku 1999 vhodnou uchazečku / uchazeče na pozici
ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA/ REFERENT/KA ODDĚLENÍ NÁKUPU
Náplň práce:
• Každodenní komunikace se zákazníky - odběratelé / dodavatelé
• Příprava cenových kalkulací / nabídek
• Zpracování objednávek
• Úzká spolupráce s obchodníky
• Logistika - doprava, naskladnění / vyskladnění
• Operativní řešení úkolů
Kvalifikační předpoklady:
• Zkušenosti na obdobné pozici - obchod / prodej
• Uživatelská znalost práce na PC - zejména Excel
• Komunikativní znalost AJ nebo NJ - zahraniční dodavatelé
• Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní / životní připojištění
• Místo výkonu práce: Praha-východ okolí Průhonice, Čestlice, Uhříněves
• Klouzavá pracovní doba začínající mezi 7.00 - 8.00 hod.
• Proplácení případných přesčasů / výběr náhradního volna
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní / životní připojištění
• Místo výkonu práce: Praha-východ okolí Průhonice, Čestlice, Uhříněves
• Klouzavá pracovní doba začínající mezi 7.00 - 8.00 hod.
• Proplácení případných přesčasů / výběr náhradního volna
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Obchod, Administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.
Hlavní specializace
Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další.. Pracovní místa obsazuji se stoprocentní úspěšností a dosud s nulovou fluktuací.
Hlavní specializace
Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další.. Pracovní místa obsazuji se stoprocentní úspěšností a dosud s nulovou fluktuací.
ID: 3737606
Datum zveřejnění: 12.8.2019
2019-08-12
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Referent Společnost: PARTNER 4 JOB s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 40 000 Kč/měsíc