Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní referentka / Asistentka
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Místo práce
Praha-východ, Česko
Praha-východ, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsícdle zkušeností
30 000 - 35 000 Kč/měsícdle zkušeností
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PARTNER 4 JOB s.r.o.
hledá pro svého významného klienta – mezinárodní obchodní společnost – technické zaměření s více jak 25 letou působností na českém trhu, již několik let jedničku v oboru uchazečku / uchazeče na pozici:
OBCHODNÍ REFERENTKA / ASISTENTKA
Náplň práce:
• Úzká spolupráce s kolegy v rámci oddělení
• Zpracování objednávek / zakázek
• Zadávání podkladů do interního systému
• Příprava podkladů k fakturaci
• Zajištění logistiky
hledá pro svého významného klienta – mezinárodní obchodní společnost – technické zaměření s více jak 25 letou působností na českém trhu, již několik let jedničku v oboru uchazečku / uchazeče na pozici:
OBCHODNÍ REFERENTKA / ASISTENTKA
Náplň práce:
• Úzká spolupráce s kolegy v rámci oddělení
• Zpracování objednávek / zakázek
• Zadávání podkladů do interního systému
• Příprava podkladů k fakturaci
• Zajištění logistiky
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• Velmi dobré platové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní připojištění atd.
• Místo výkonu práce: Praha-východ okolí Říčan, Čestlic, Průhonic (vlastní automobil vzhledem k dostupnosti velkou výhodou, možno využívat firemní mikrobus z Opatova)
• Pracovní doba: po-čt 8.00 – 17.00 hod., pá 8.00 – 14.30 hod. - možnost dohody
Platové ohodnocení: cca 30.000 - 35.000 Kč (dle zkušeností)
Další zajímavé pracovní nabídky na: www.partner4job.cz
• Velmi dobré platové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní připojištění atd.
• Místo výkonu práce: Praha-východ okolí Říčan, Čestlic, Průhonic (vlastní automobil vzhledem k dostupnosti velkou výhodou, možno využívat firemní mikrobus z Opatova)
• Pracovní doba: po-čt 8.00 – 17.00 hod., pá 8.00 – 14.30 hod. - možnost dohody
Platové ohodnocení: cca 30.000 - 35.000 Kč (dle zkušeností)
Další zajímavé pracovní nabídky na: www.partner4job.cz
Informace o náboru
Odpovědí na tento inzerát uděluji souhlas společnosti PARTNER 4 JOB s.r.o., IČO 026 14 235, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 221367, zastoupenou paní Janou Lžičařovou, jednatelkou společnosti (dále jen „Správci“), aby ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a zákona č. 480/2004 Sb. o šíření obchodních sdělení zpracovával osobní údaje obsažené v mém životopise i v případných dalších osobních materiálech (dále je „Osobní údaje“). Dále uděluji souhlas s poskytnutím mých Osobních údajů třetím stranám, tj. právnickým osobám, které o ně projeví zájem z důvodu možnosti budoucího zaměstnání mé osoby, za předpokladu, že o takovém kroku budu Správcem telefonicky, elektronickou poštou nebo osobně informován a potvrdím touto cestou svůj souhlas v každém jednotlivém případě. Souhlasím, aby mé Osobní údaje byly interně zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k navázání nového pracovního poměru. Souhlasím, aby i poté byly mé Osobní údaje v rozsahu nezbytně nutném uchovány v archivu Správce. Beru na vědomí, že mohu od Správce požadovat přístup k mým Osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, rovněž mohu uplatnit právo na přenositelnost údajů. Beru na vědomí, že mohu kdykoli tento svůj souhlas odvolat a požádat o vyjmutí svých Osobních údajů ze systému, případně archivu Správce a skartování, případně navrácení veškerých písemných osobních materiálů. Beru na vědomí, že údaje nejsem povinen poskytnout.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Zodpovědnost
• Mírně pokročilá znalost AJ nebo NJ – výhodou
• Pečlivost, spolehlivost
• Mírně pokročilá znalost AJ nebo NJ – výhodou
• Pečlivost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.
Hlavní specializace
Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další.. Pracovní místa obsazuji se stoprocentní úspěšností a dosud s nulovou fluktuací.
Hlavní specializace
Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další.. Pracovní místa obsazuji se stoprocentní úspěšností a dosud s nulovou fluktuací.
ID: 3781273
Datum zveřejnění: 7.10.2019
2019-10-07
lokalita: Praha - východ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Referent Společnost: PARTNER 4 JOB s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 35 000 Kč/měsícdle zkušeností