Reagujte bez životopisu

Péče o zákazníky / referent / kompletace dokumentů

PAT GROUP s.r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
29 000 - 47 000 Kč/měsícdenní odměny a bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme nové uchazeče do našeho týmu, měl bys mít hlavně chuť k práci a zodpovědně se k tomu stavět. Obsazujeme aktuálně pozici pracovníků v zákaznickém servise.

Náplní tvojí práce nebude sezení za stolem v kanceláři, do kanceláře budeš docházet zřídka. Budeš objíždět naše finální zákazníky, vybírat potřebné dokumenty, případně i předávat a kompletovat naše zakázky a smlouvy, můžeš se setkat s novinkami na trhu a vidět fungující proces péče o zákazníka. Výhodou je řidičský průkaz, ke kterému můžeš získat služební vozidlo jako benefit, pokud ŘP nemáš, tak nezoufej i pro tebe uplatnění a jiné benefity najdeme.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme ti práci s pružnou pracovní dobou v terénu, dlouhodobou spolupráci, zaškolení, služební vozidlo, počítač a případně i telefon, mladý kolektiv, ve kterém si rychle najdeš přátele a i zábavu, která je prostřednictvím firemních akcí a hlavně to nejdůležitější zajímavé finanční ohodnocení formou mzdy a odměn.

Informace o náboru

Odpovídejte prosím skrze odpovědní formulář s přiloženým životopisem, na základě čehož my Vás budeme kontaktovat.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Komunikační schopnosti - Pokročilý
Orientace na zákazníka - Základy
Microsoft Word - Základy
Internet - Základy

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Samostatnost při řešení úkolu, zodpovědnost, chuť k práci a příjemné vystupování vůči klientům.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Co děláme nejčastěji? Zákaznický servis, skrze vlastní callcentrum, kurýrní týmy a administrativní pracovníky zpracováváme pro partnery veškeré požadavky. Kontroling, dohlížíme a nastavujeme veškeré kontrolní mechanismy od mystery shopingu až po denní kontroly dle požadavků partnera.

Počet zaměstnanců

20-24 zaměstnanců
ID: 4173518  Datum zveřejnění: 1.10.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 29 000 Kč/měsíc