Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT Specialista/tka - tým Service Desk
Penny Market s.r.o.
Místo práce
Počernická, Radonice, Česko
Počernická, Radonice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.3.2020
1.3.2020
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Za co budete na této pracovní pozici hlavně odpovědní?
• Telefonická a mailová komunikace se zaměstnanci společnosti (centrála, logistické sklady, prodejny).
• Analýza uživatelských problémů a jejich řešení na úrovni L1
• Zpracování požadavků v ticketovacím systému
• Instalace a správa koncových zařízení pro centrálu, prodejny a centrální logistické sklady (terminály, BackOffice PC, NTB etc.)
• Vytváření a udržování uživatelské a interní SD dokumentace, knowledge base.
• Evidence zařízení v Asset managementu
• Pracujeme na 8 h – 10 h směny v režimu 18x7x365 – individuální plánování, žádný krátký/dlouhý týden
• Telefonická a mailová komunikace se zaměstnanci společnosti (centrála, logistické sklady, prodejny).
• Analýza uživatelských problémů a jejich řešení na úrovni L1
• Zpracování požadavků v ticketovacím systému
• Instalace a správa koncových zařízení pro centrálu, prodejny a centrální logistické sklady (terminály, BackOffice PC, NTB etc.)
• Vytváření a udržování uživatelské a interní SD dokumentace, knowledge base.
• Evidence zařízení v Asset managementu
• Pracujeme na 8 h – 10 h směny v režimu 18x7x365 – individuální plánování, žádný krátký/dlouhý týden
Zaměstnanecké výhody, benefity
• nabízíme plnohodnotné odborné zaškolení,
• zajímavou a různorodou práci na IT Service Desku,
• příplatky za držení pohotovostí,
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• 25 dnů dovolené (5 dnů navíc již od nástupu),
• příspěvek na stravování,
• výhody benefitní cafeterie,
• možnost výuky cizích jazyků.
• zajímavou a různorodou práci na IT Service Desku,
• příplatky za držení pohotovostí,
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• 25 dnů dovolené (5 dnů navíc již od nástupu),
• příspěvek na stravování,
• výhody benefitní cafeterie,
• možnost výuky cizích jazyků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Velký zájem a chuť se rozvíjet v IT!
• Minimálně středoškolské vzdělání – informační technologie
• Zkušenosti min. 2 roky na IT ServiceDesk/HelpDesk či podobné pozici
• Dobrou komunikační schopnost – budete prvním kontaktem pro zákazníka na úrovní L1
• Angličtinu na mírně pokročilé úrovni (přepojení hovoru, jednoduchá odpověď na e-mail, čtení dokumentace apod.)
• Extrémní pečlivost
• Ochotu držet pohotovost mimo standardní pracovní dobu
• Minimálně středoškolské vzdělání – informační technologie
• Zkušenosti min. 2 roky na IT ServiceDesk/HelpDesk či podobné pozici
• Dobrou komunikační schopnost – budete prvním kontaktem pro zákazníka na úrovní L1
• Angličtinu na mírně pokročilé úrovni (přepojení hovoru, jednoduchá odpověď na e-mail, čtení dokumentace apod.)
• Extrémní pečlivost
• Ochotu držet pohotovost mimo standardní pracovní dobu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Penny Market je na českém trhu již 20 let. Díky nejširší síti s více než 380 prodejnami můžete pracovat v blízkosti vašeho domova i vy. Staňte se součástí našeho týmu a pojďte s námi prodávat hezky česky.
ID: 3868351
Datum zveřejnění: 11.2.2020
2020-02-11
lokalita: Praha - východ - Radonice Pozice: Specialista technické podpory/IT Společnost: Penny Market s.r.o.