HR konzultant/ka do přátelského týmu! Lze i na zkr.úvazek nebo při mateřské dovolené

People Consulting s.r.o.

Místo práce
Říčany u Prahy, Česko, Praha - východ - Říčany (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jsme People Consulting a na trhu se pohybujeme již od roku 2007 - za tu dobu jsme si vybudovali velmi dobré jméno. Mezi naše klienty patří mezinárodní korporace i menší společnosti, kterým zajišťujeme individuální přístup při vyhledávání nových spokojených zaměstnanců.

Vzhledem k rozrůstající se poptávce po více a více zaměstnancích pro naše klienty potřebujeme rozšířit náš tým o zodpovědnou a výsledkově orientovanou osobnost, která se nebojí nových výzev, ale zároveň samozřejmě může počítat s kvalitním zaškolením a podporou celého našeho týmu.

Jsme tým sedmi pohodových lidí, co spolu tráví i volný čas – rádi společně zajdeme do kina, na večeři nebo třeba na únikovou hru :-). V týmu panuje příjemná až rodinná atmosféra, a když máme nápad na změnu či zlepšení, vždy to společně v týmu probereme a najdeme nejlepší řešení - před žádným inovativním nápadem nezavíráme dveře :-)

HR KONZULTANT/KA (LZE I NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK ČI PŘI MATEŘSKÉ DOVOLENÉ)

A jaká bude Tvoje pracovní náplň?

- Zodpovědnost a zajištění náboru zaměstnanců pro naše špičkové klienty převážně v oblasti IT nebo Engineeringu
- Komunikace s klienty ohledně otevřených pozic, navazování profesních vztahů
- Vyhledávání a výběr vhodných uchazečů, vedení pohovorů, komunikace s kandidáty a klienty
- Zadávání informací do interní databáze
- Účast při obchodních schůzkách v pozici HR profesionála
- Reporting
- Další činnosti spojené s aktivním náborem pro naše dlouholeté klienty

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Ti nabízíme:

- Výborné finanční podmínky - skvělé bonusy (až do výše 46% z částky fakturace)
- Podporu asistentky při vyhledávání, zadávání inzerce, zadávání kandidátů z/do databází atd.
- Přátelský tým sedmi fajn lidí, kteří tráví společně i volný čas
- Důkladné zaškolení a předání pozic od skvělých klientů
- Různorodou práci a možnost plánovat si vlastní Time management - Home Office kdykoliv, zkrácená pracovní doba v případě Tvojí potřeby je samozřejmostí :-). Pondělky se vidíme na společném meetingu v kanceláři v Říčanech (podmínka)
- Mobilní telefon s neomezeným tarifem
- Možnost profesního a osobního růstu
- Krásné pracovní prostředí v ŘÍČANECH (u Prahy) – dojezd vlakem z pražského hl. nádraží 28 minut
- Podílení se na vytváření strategie společnosti a možnost karierního růstu

Informace o náboru

Těšíme se na Tvůj životopis i s fotografií a pár řádky o sobě, proč právě Ty bys chtěl/a být součástí našeho týmu :-).

Podívej se na hodnocení naší společnosti na Atmoskopu: https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3038220-people-consulting-s-r-o nebo třeba na náš Facebook: www.facebook.com/peopleconsulting.cz/.

Pro případné otázky neváhej kontaktovat Ilonu Schmidt, e-mailově: [email protected] nebo na telefonu:+420 731 116 153.

Nebudeme-li Tě kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Tvého životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky.

Abychom mohli s Tvými osobními údaji pracovat, je důležité, abys nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů.

Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíš se zpracováním osobních údajů a potvrzuješ, že jsi měl/a možnost seznámit se informacemi o nakládání s osobními údaji zde: https://www.peopleconsulting.cz/sluzby-uchazecum/ochrana-osobnich-udaju-gdpr.

Pokud nám svůj souhlas v rámci GDPR udělit nechceš, prosím uveď nám tuto informaci v rámci zaslání svého životopisu. Pokud nám souhlas neudělíš, nemůžeme Ti nabízet jiné vhodné a Tvému profilu odpovídající pracovní nabídky, např. ty, které neinzerujeme.

Jestliže Tvůj profil bude odpovídat požadavkům na tuto pozici nebo požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Tě nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že máme jiné požadavky na Tebou poptávanou pozici, zvážíme Tvůj profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Tvůj životopis do naší databáze. Rádi Tě budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Tvému profilu a požadavkům klienta.

Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Ti hezký den :-)

Tým PeopleConsulting

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Jsme personálně poradenská společnost People Consulting a na trhu se pohybujeme již od roku 2007 - za tu dobu jsme si vybudovali velmi dobré jméno. Mezi naše klienty patří mezinárodní korporace i menší společnosti, kterým zajišťujeme individuální přístup při vyhledávání nových spokojených zaměstnanců.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké bys měl/a mít předpoklady?

- PRAXE V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE PODMÍNKU a zájem učit se nové věci
- Chuť pracovat na obsazování pracovních pozic v oblasti IT nebo Engineering a umění obsadit je
- Ochota telefonovat cca 60% času, vyhledávat v databázích
- Schopnost vyjednávat způsobem WIN/WIN, umět přesvědčit, umění uchazeče umístit - dotáhnout projekt do konce
- Samostatná osobnost, výsledkově orientovaná s proaktivním přístupem a zdravým selským rozumem
- Profesionální vystupování, velmi dobré komunikační schopnosti a iniciativnost
- AJ - komunikativní velkou výhodou
- Dobrá znalost MS Office, Outlook, internet, sociální sítě PODMÍNKOU

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“
Podívejte se i na další pracovní nabídky na www.peopleconsulting.cz.
ID: 4319519  Datum zveřejnění: 3.5.2022