Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka odbytu
Personal Consult s.r.o.
Místo práce
Hradec Králové, Česko
Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 Kč/měsícpo zapracování růst platu, odměny
25 000 Kč/měsícpo zapracování růst platu, odměny
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• samostatná práce v oddělení odbytu výrobní společnosti
• denní kontakt s mateřským závodem a vedením v Německu, jakož i se zákazníky (zákazníci z celého světa)
• úzká spolupráce s výrobou
• denní kontakt s mateřským závodem a vedením v Německu, jakož i se zákazníky (zákazníci z celého světa)
• úzká spolupráce s výrobou
Zaměstnanecké výhody, benefity
• závodní stravování – příspěvek zaměstnavatele
• příspěvek na penzijní pojištění (po skončení zkušební doby)
• vzdělávání: lektor NJ + AJ docházející do firmy, placený zaměstnavatelem
• 5 týdny dovolené
• příspěvek na penzijní pojištění (po skončení zkušební doby)
• vzdělávání: lektor NJ + AJ docházející do firmy, placený zaměstnavatelem
• 5 týdny dovolené
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
zavedená výrobní společnost s dlouhodobou tradicí
zavedená výrobní společnost s dlouhodobou tradicí
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
odbyt ve výrobní společnosti
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
M/Ž, (SŠ)/Bc. vzdělání, komunikativní znalost NJ (slovem i písmem), + znalost AJ výhodou, znalost práce na PC, nekonfliktnost a týmový hráč, vstřícnost, ochota, prozákaznický přístup, schopnost převzetí odpovědnosti za řízení vlastní agendy, loajalita k firmě
M/Ž, (SŠ)/Bc. vzdělání, komunikativní znalost NJ (slovem i písmem), + znalost AJ výhodou, znalost práce na PC, nekonfliktnost a týmový hráč, vstřícnost, ochota, prozákaznický přístup, schopnost převzetí odpovědnosti za řízení vlastní agendy, loajalita k firmě
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura. Aktuální nabídky práce z Královehradecka, Pardubicka a Vysočiny. Zprostředkování zaměstnání pro jednotlivce. Vyhledání zaměstnanců pro firmy. Organizační a poradenské služby. Organizace výběrových řízení.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3775971
Datum zveřejnění: 1.10.2019
2019-10-01
lokalita: Hradec Králové Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Odborný referent, Referent odbytu, Specialista podpory zákazníků Společnost: Personal Consult s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 Kč/měsícpo zapracování růst platu, odměny