Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí administrativy skladu (specialista) - PetCenter s.r.o.
PetCenter CZ s.r.o.
Místo práce
Praha 9 - Horní Počernice, Do Čertous 2634/7, PSČ 193 00, Praha
Praha 9 - Horní Počernice, Do Čertous 2634/7, PSČ 193 00, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
1. Vytvářet výdejky z objednávek ve skladovém IS přesně dle požadavků externích i interních zákazníků.
2. Plánovat efektivně rozvozy všech zásilek dle priorit, řeší reklamace dodání zásilek s dopravci.
3. komunikovat profesionálně s ostatními odděleními centrály a s prodejnami PetCenter – objednávky, vratky zboží, přesuny, převodky, rozdělovníky, reklamace dodávek.
4. Zodpovídat, sledovat a evidovat EUR paletové konto s dopravci i se zákazníky VO.
5. Zodpovídat za veškeré, včasné pravidelné přehledy a reporting související s příjmem i výdejem zboží, zvláště pak KPI, ad-hod reporting.
6. Zajišťovat veškerou potřebnou administrativu s reklamacemi související (vytváří převodky, dobropisy, vede potřebnou evidenci, dává podklady k tvorbě dobropisů, škodních faktur atd)
7. Pravidelně zapisovat a vyhodnocovat výkony jednotlivců i směn.
2. Plánovat efektivně rozvozy všech zásilek dle priorit, řeší reklamace dodání zásilek s dopravci.
3. komunikovat profesionálně s ostatními odděleními centrály a s prodejnami PetCenter – objednávky, vratky zboží, přesuny, převodky, rozdělovníky, reklamace dodávek.
4. Zodpovídat, sledovat a evidovat EUR paletové konto s dopravci i se zákazníky VO.
5. Zodpovídat za veškeré, včasné pravidelné přehledy a reporting související s příjmem i výdejem zboží, zvláště pak KPI, ad-hod reporting.
6. Zajišťovat veškerou potřebnou administrativu s reklamacemi související (vytváří převodky, dobropisy, vede potřebnou evidenci, dává podklady k tvorbě dobropisů, škodních faktur atd)
7. Pravidelně zapisovat a vyhodnocovat výkony jednotlivců i směn.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Možnost profesně růst, příležitost přicházet aktivně s nápady a realizovat je.
• Možnost dlouhodobého uplatnění v úspěšné a neustále rostoucí firmě se stabilním vedením a českými vlastníky (smlouva na dobu neurčitou).
• Odpovídající finanční ohodnocení a čtvrtletní cílové prémie.
• Balíček zaměstnaneckých výhod, příspěvek na profesní vzdělávání, firemní akce, slevy na zboží a psí hotel/školku přímo v místě pracoviště.
• Pružnou pracovní dobu, příjemné pracovní prostředí, možnost mít pejska v kanceláři.
• Možnost dlouhodobého uplatnění v úspěšné a neustále rostoucí firmě se stabilním vedením a českými vlastníky (smlouva na dobu neurčitou).
• Odpovídající finanční ohodnocení a čtvrtletní cílové prémie.
• Balíček zaměstnaneckých výhod, příspěvek na profesní vzdělávání, firemní akce, slevy na zboží a psí hotel/školku přímo v místě pracoviště.
• Pružnou pracovní dobu, příjemné pracovní prostředí, možnost mít pejska v kanceláři.
Informace o náboru
Do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zajišťovat bezproblémový chod administrativy skladu, tj. všech činností a procesů spojených s výdejovou i příjmovou částí oddělení skladu a logistiky. Hlavním úkolem je zajistit aktuálnost a správnost ve skladovém IS, vhodnocení dílčích inventarizací, výstupní kontroly.
Uplatnění u nás najde nadšenec se zápalem pro výše uvedenou oblast, který se nebojí práce, je pečlivý a rád se učí novým věcem.
Uplatnění u nás najde nadšenec se zápalem pro výše uvedenou oblast, který se nebojí práce, je pečlivý a rád se učí novým věcem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• máte alespoň 2 roky praxe v administrativě a zkušenost ze skladu / logistiky
• umíte dobře MS Office, zejména Excel
• umíte dobře komunikovat, rychle reagovat a řešit operativně vzniklé problémy, máte přehled o prioritách
• jste časově i úkolově flexibilní, spolehlivost a zodpovědnost jsou vám vlastní
• máte min. SŠ vzdělání
• umíte dobře MS Office, zejména Excel
• umíte dobře komunikovat, rychle reagovat a řešit operativně vzniklé problémy, máte přehled o prioritách
• jste časově i úkolově flexibilní, spolehlivost a zodpovědnost jsou vám vlastní
• máte min. SŠ vzdělání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
PetCenter je největší sítí chovatelských potřeb ve Střední Evropě. Nabízíme svým zaměstnancům pozitivní pracovní prostředí, zázemí stabilní společnosti a možnost profesního růstu. Jste zvířecí fanda a chcete s nimi trávit více času? U nás můžete propojit svou vášeň se svou prací. Napište nám! Hledáme lidi, co milují zvířata stejně jako my. Všechno potřebné Vás naučíme. Nezapomínejte, že díky PetCenter porozumíte řeči zvířat.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3278658
Datum zveřejnění: 7.3.2018
2018-03-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik Společnost: PetCenter CZ s.r.o.