Konzultant ekonomika a mzdy, pracoviště Přerov

Pragma - personální agentura

Místo práce
Přerov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
Analýza požadavků zákazníka a návrh řešení v systému zákazníka, sledování legislativních změn v oblasti ekonomiky a mezd a návrh zpracování těchto změn do IS zákazníka, poskytování konzultací a školení zákazníkům v oblasti ekonomiky a mezd, poradenství zákazníkům v oblasti ekonomiky a mezd, vedení projektů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• práci v moderní, procesně orientované IT společnosti
• výborné pracovní podmínky a motivující platové ohodnocení
• práci na zajímavých projektech pro významné klienty
• práci v příjemném kolektivu
• odborný růst v oblasti informačních technologií, firemních procesů
v případě požadavku možnost pracovat formou home office (po zapracování)

Informace o náboru

V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis zaslaný na email [email protected] nebo volejte na tel. +420 734 752 997.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Vývoj IT

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením a praxí v této oblasti nejméně 3 roky
• praxe v oblasti účetnictví, praxe v oboru implementace informačních systémů vítána, výhodou praxe v oblasti implementace ekonomiky a mzdy vítána
• vítána znalost AJ, NJ – není podmínkou
• aplikace MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), vítána znalost databází SQL není podmínkou, znalost programování vítána není podmínkou
• znalost ekonomiky a účetnictví
• orientace v české legislativě a zákonech (zákon o DPH, zákon o účetnictví)
• znalost mzdové problematiky
• účtování ve skladovém hospodářství a ve výrobě
• základní znalost závěrkových operací
• znalost logiky informačních systémů
• znalost obecných firemních procesů
• výborné komunikační a prezentační dovednosti
• řidičský průkaz skupiny B, ochota cestovat
• týmová spolupráce, samostatnost, analytické myšlení, kreativita, zodpovědnost, iniciativa, schopnost rychle se učit novým věcem

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Pragma - personální agentura Olomouc přijímáme pracovníky z celé ČR a SK.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců
ID: 3384835  Datum zveřejnění: 19.7.2020