Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Manager
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Středočeský kraj
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
• výběrová řízení subdodavatelů (dopravy, projektanti, jeřábníci, aj.), objednávky, kontrola dodávek a souvisejících přijatých faktur
• komunikace s klientem, identifikace zdrojů, definice podmínek pro realizaci, příprava dokumentů pro realizační tým (předací protokoly, cestovní příkazy, instrukce k přípravě před montáží, atd.)
• administrace zakázek – evidence podstatných dokumentů, evidence provedených aktivit, evidence víceprací, administrativní podpora provozu ad hoc
• zajišťování školení externími pracovníky, správa karet zaměstnanců, schvalování cestovních příkazů, kontrola příchodů/odchodů
• kontroly připravenosti staveb dle dohodnutých parametrů (definuje provozní střediska)
• evidence pokladních dokladů střediska
• komunikace s úřady v souvislosti s různými povoleními
• kontrola stavu nemovitého a movitého majetku, reportování změn stavu, správa areálu, vedení uspořádané dokumentace o nemovitém a movitém majetku
• reportování, schvalování nákupů, výběrových řízení u vedení společnosti
• komunikace s provozními techniky v jiných střediscích, alokace zdrojů (stroje, zaměstnanci, nástroje) v jiných střediscích
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Do předmětu emailu prosím uveďte název pozice. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• výběrová řízení subdodavatelů (dopravy, projektanti, jeřábníci, aj.), objednávky, kontrola dodávek a souvisejících přijatých faktur
• komunikace s klientem, identifikace zdrojů, definice podmínek pro realizaci, příprava dokumentů pro realizační tým (předací protokoly, cestovní příkazy, instrukce k přípravě před montáží, atd.)
• administrace zakázek – evidence podstatných dokumentů, evidence provedených aktivit, evidence víceprací, administrativní podpora provozu ad hoc
• zajišťování školení externími pracovníky, správa karet zaměstnanců, schvalování cestovních příkazů, kontrola příchodů/odchodů
• kontroly připravenosti staveb dle dohodnutých parametrů (definuje provozní střediska)
• evidence pokladních dokladů střediska
• komunikace s úřady v souvislosti s různými povoleními
• kontrola stavu nemovitého a movitého majetku, reportování změn stavu, správa areálu, vedení uspořádané dokumentace o nemovitém a movitém majetku
• reportování, schvalování nákupů, výběrových řízení u vedení společnosti
• komunikace s provozními techniky v jiných střediscích, alokace zdrojů (stroje, zaměstnanci, nástroje) v jiných střediscích
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Do předmětu emailu prosím uveďte název pozice. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• neopakovatelné zážitky a práci v zajímavém oboru
• zajímavé platové podmínky
• počítač, mobilní telefon
• Místo výkonu práce: region Čechy, kancelářské zázemí v Říčanech, Mukařov
• neopakovatelné zážitky a práci v zajímavém oboru
• zajímavé platové podmínky
• počítač, mobilní telefon
• Místo výkonu práce: region Čechy, kancelářské zázemí v Říčanech, Mukařov
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro našeho klienta, společnost, která je předním dodavatelem inovativních řešení v oblasti věžových jeřábů pro komerční a industriální organizace v České a Slovenské Republice, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Manager.
Pro našeho klienta, společnost, která je předním dodavatelem inovativních řešení v oblasti věžových jeřábů pro komerční a industriální organizace v České a Slovenské Republice, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Manager.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• pečlivost
• řidičský průkaz B
• práce na počítači
• musíte se umět dorozumět česky nebo slovensky; angličtina je výhodou
• práce v malém týmu
• zodpovědnost a rozvážné profesionální jednání
• pokud možno, přirozenou autoritu
• vzdělání min. maturita
• pečlivost
• řidičský průkaz B
• práce na počítači
• musíte se umět dorozumět česky nebo slovensky; angličtina je výhodou
• práce v malém týmu
• zodpovědnost a rozvážné profesionální jednání
• pokud možno, přirozenou autoritu
• vzdělání min. maturita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2766675
Datum zveřejnění: 14.10.2016
2016-10-14
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.