Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí kancelářského centra
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Odpovědností vedoucího centra je řízení a zajištění bezvadného chodu kancelářského centra, zajištění kontinuity provozních služeb centra a poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Vysoká úroveň poskytovaných klientských služeb a spokojenost klientů je primárním úkolem.
Pozice Vedoucího centra představuje klíčovou roli s přímým vlivem na finanční výsledky a strategii byznysu centra, na implementaci firemních postupů na provozní úrovni a na motivaci a rozvoj provozního personálu centra. Vedoucí centra pečuje o vzhled a atraktivitu centra, o jeho čistotu, design a neustálé vylepšování vybavení prostor i úrovně klientských služeb.
Vedoucí centra je 100% front office pozice, která je v neustálém osobním kontaktu s lidmi v centru, ať se jedná o klienty, zaměstnance, zástupce budovy či dodavatele. Velkou část pracovního dne tráví Vedoucí centra na recepci spolu s recepčními, kancelář u recepce je k dispozici v případě potřeby.
Vedoucího centra je podřízen Provozní ředitelce společnosti.
Náplň práce:
• Klientské služby:
o každodenní proaktivní komunikace celého týmu recepce
o splnění klientských požadavků
o monitoring spokojenosti
o zajištění Check in a Check out procesu.
• Personální řízení recepce
o motivace, rozvoj, podpora a školení ostatních recepčních
• Zajištění bezvadného provozního chodu centra:
o profesionální a příjemná recepce
o vybavené kanceláře dle standardu společnosti
o čistota v kancelářích a centru, fungující úklid
o fungující facility služby (světlo, teplo, klimatizace, vzduchotechnika, voda)
o fungující Copy centrum
o fungující serverovna, síťové prvky, fungující vzdálený monitoring
o vybavené kuchyňky a přístroje na občerstvení
o čisté a připravené zasedací místnosti, Relax zony
o bezvýpadkový Internet a telefonní služby
o parkovací stání
o zajištěné zásobování centra
• Odběratelsko-dodavatelské vztahy
o úklidové služby, údržba, květiny a dekorace, provoz kopírovacích a tiskových zařízení, dodavatelé občerstvení, kancelářských potřeb atd.
• Finanční procesy - odpovědnost za:
o včasnou a přesnou fakturaci nájmů a služeb
o vedení pokladny
o spolupráci s finančním/účetní oddělením při uvolňování a schvalování přijatých faktur.
o detailní znalost provozních nákladů za občerstvení, ICT služby, poštovní služby, úklid a údržba, parking a sklady, spotřební materiál atd.
• Efektivní interní komunikace
o pravidelné porady s ostatními manažery centra s cílem sdílení nápadů a námětů, spolupráce s obchodním a marketingovým oddělením za účelem získání nových a udržení stávajících klientů.
o Dodržování zásad bezpečnosti práce a ochrany zdraví BOZP a PO
• Práce s interními programy
o např. Center Charge - evidence a fakturace nájmů a služeb
o SuperSaas - rezervační systém pro zasedací místnosti
o UOL Bonobo - účetní systém pro přípravu příchozích faktur od dodavatelů
Pozice Vedoucího centra představuje klíčovou roli s přímým vlivem na finanční výsledky a strategii byznysu centra, na implementaci firemních postupů na provozní úrovni a na motivaci a rozvoj provozního personálu centra. Vedoucí centra pečuje o vzhled a atraktivitu centra, o jeho čistotu, design a neustálé vylepšování vybavení prostor i úrovně klientských služeb.
Vedoucí centra je 100% front office pozice, která je v neustálém osobním kontaktu s lidmi v centru, ať se jedná o klienty, zaměstnance, zástupce budovy či dodavatele. Velkou část pracovního dne tráví Vedoucí centra na recepci spolu s recepčními, kancelář u recepce je k dispozici v případě potřeby.
Vedoucího centra je podřízen Provozní ředitelce společnosti.
Náplň práce:
• Klientské služby:
o každodenní proaktivní komunikace celého týmu recepce
o splnění klientských požadavků
o monitoring spokojenosti
o zajištění Check in a Check out procesu.
• Personální řízení recepce
o motivace, rozvoj, podpora a školení ostatních recepčních
• Zajištění bezvadného provozního chodu centra:
o profesionální a příjemná recepce
o vybavené kanceláře dle standardu společnosti
o čistota v kancelářích a centru, fungující úklid
o fungující facility služby (světlo, teplo, klimatizace, vzduchotechnika, voda)
o fungující Copy centrum
o fungující serverovna, síťové prvky, fungující vzdálený monitoring
o vybavené kuchyňky a přístroje na občerstvení
o čisté a připravené zasedací místnosti, Relax zony
o bezvýpadkový Internet a telefonní služby
o parkovací stání
o zajištěné zásobování centra
• Odběratelsko-dodavatelské vztahy
o úklidové služby, údržba, květiny a dekorace, provoz kopírovacích a tiskových zařízení, dodavatelé občerstvení, kancelářských potřeb atd.
• Finanční procesy - odpovědnost za:
o včasnou a přesnou fakturaci nájmů a služeb
o vedení pokladny
o spolupráci s finančním/účetní oddělením při uvolňování a schvalování přijatých faktur.
o detailní znalost provozních nákladů za občerstvení, ICT služby, poštovní služby, úklid a údržba, parking a sklady, spotřební materiál atd.
• Efektivní interní komunikace
o pravidelné porady s ostatními manažery centra s cílem sdílení nápadů a námětů, spolupráce s obchodním a marketingovým oddělením za účelem získání nových a udržení stávajících klientů.
o Dodržování zásad bezpečnosti práce a ochrany zdraví BOZP a PO
• Práce s interními programy
o např. Center Charge - evidence a fakturace nájmů a služeb
o SuperSaas - rezervační systém pro zasedací místnosti
o UOL Bonobo - účetní systém pro přípravu příchozích faktur od dodavatelů
Zaměstnanecké výhody, benefity
· Práce na HPP nebo IČO
· Benefity: mobil, notebook, stravenky
· Sick days
· Místo výkonu práce PRAHA 5 – KARLA ENGLIŠE
· Benefity: mobil, notebook, stravenky
· Sick days
· Místo výkonu práce PRAHA 5 – KARLA ENGLIŠE
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která je největším českým poskytovatelem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v šesti pražských reprezentativních obchodních centrech, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Vedoucího centra.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost, která je největším českým poskytovatelem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v šesti pražských reprezentativních obchodních centrech.
Společnost, která je největším českým poskytovatelem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v šesti pražských reprezentativních obchodních centrech.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
· Min. středoškolské vzdělání
· Praxe na obdobné pozici
· Anglický jazyk na komunikativní úrovni
· Nástup možný IHNED!
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
· Praxe na obdobné pozici
· Anglický jazyk na komunikativní úrovni
· Nástup možný IHNED!
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3148165
Datum zveřejnění: 1.8.2017
2017-08-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Recepční, Specialista podpory zákazníků, Vedoucí oddělení Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.