Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční/Asistentka poradny
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• organizace objednávání a vyřizování klientů
• dohled nad zásobami v poradně
• inventury a příprava podkladů pro účetní
• vyřizování emailové a telefonické komunikace
• podpora poradců centra
• práce s databází klientů
• zodpovědnost za pokladnu (hmotná zodpovědnost, příjem a výdej hotovosti, bezhotovostní transakce přes platební terminál)
• objednávky zboží a kancelářských potřeb
• dohled nad zásobami v poradně
• inventury a příprava podkladů pro účetní
• vyřizování emailové a telefonické komunikace
• podpora poradců centra
• práce s databází klientů
• zodpovědnost za pokladnu (hmotná zodpovědnost, příjem a výdej hotovosti, bezhotovostní transakce přes platební terminál)
• objednávky zboží a kancelářských potřeb
Zaměstnanecké výhody, benefity
• zázemí prosperující a silné společnosti
• provoz od pondělí do pátku
• moderní pracovní prostředí
• místo pracoviště: Praha 1
• HPP na zkrácenou pracovní dobu na dobu 1 roku, možnost prodloužení (6 hodin/den, střídání ranní 7:30 – 13:00 a odpolední 13:00 – 18:30
• provoz od pondělí do pátku
• moderní pracovní prostředí
• místo pracoviště: Praha 1
• HPP na zkrácenou pracovní dobu na dobu 1 roku, možnost prodloužení (6 hodin/den, střídání ranní 7:30 – 13:00 a odpolední 13:00 – 18:30
Informace o náboru
Česká společnost, specialista v oblasti snižování nadváhy, působící na českém trhu od roku 2000, hledá Recepční/ Asistentku poradny do naší nové poradny v centru Prahy.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost pomáhající lidem ve snižování nadváhy
Společnost pomáhající lidem ve snižování nadváhy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• min.SŠ
• min. 2 roky praxe
• schopnost samostatné práce
• výborné komunikační dovednosti a empatie
• počítačová gramotnost a administrativní schopnosti
• organizační talent a preciznost
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost
• nástup: co nejdříve / nebo dohodou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• min. 2 roky praxe
• schopnost samostatné práce
• výborné komunikační dovednosti a empatie
• počítačová gramotnost a administrativní schopnosti
• organizační talent a preciznost
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost
• nástup: co nejdříve / nebo dohodou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3182353
Datum zveřejnění: 5.4.2018
2018-04-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.