Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor asistenční služby
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 Kč
30 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• telefonická a písemná komunikace s klienty, se zákazníky (pojišťovny, pobočky, partneři v zahraničí) a poskytovateli služeb (např. ošetřující a administrativní personál v nemocnici, delegáti cestovních kanceláří, rodinní příslušníci, zaměstnavatel klienta, ad.) v českém, resp. slovenském, anglickém nebo jiném jazyce
• organizace asistenčního zásahu klientovi, který má zdravotní komplikace v zahraničí (samostatně i v týmové spolupráci)
• spolupráce s týmem interních lékařů
• logistické zajištění převozu klienta zpátky do vlasti (letecky anebo pozemní cestou)
• administrativní činnosti v interním systému pro zprávu případů klientů
• poskytnutí rady v případě nouzové situace v zahraničí - ztráta/poškození zavazadel, způsobení škody na zdraví a majetku, předčasný návrat, aj.)
• organizace asistenčního zásahu klientovi, který má zdravotní komplikace v zahraničí (samostatně i v týmové spolupráci)
• spolupráce s týmem interních lékařů
• logistické zajištění převozu klienta zpátky do vlasti (letecky anebo pozemní cestou)
• administrativní činnosti v interním systému pro zprávu případů klientů
• poskytnutí rady v případě nouzové situace v zahraničí - ztráta/poškození zavazadel, způsobení škody na zdraví a majetku, předčasný návrat, aj.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• budeš dělat smysluplnou práci
• nabízíme práci v příjemném prostřední v centru Prahy, v kanceláři s vlastní terasou
• naučíme tě, jak komunikovat při řešení krizových situací doma i v zahraničí
• poskytujeme nadstandardní zaměstnanecké výhody
• stravenky 105 Kč
• občerstvení zdarma
• benefity na sport, vzdělání, dovolenou a kulturu (5000 Kč/rok, možnost čerpání po zkušební době)
• 5 týdnů dovolené a den volna v den narozenin
• 3 dny zdravotního volna
• příspěvek na penzijní/životní pojištění 666 Kč
• školení, např. Kurz první pomoci, školení krizové komunikace
• Pracovní doba je na směny, 8 h (7,5 h + 0,5 h přestávka na oběd), směny jsou nepravidelné
• nástupní plat je 23 000 Kč hrubého + příplatky za směny (cca 22.000,- čistého)
• odměny na konci roku (13.plat)
• nabízíme práci v příjemném prostřední v centru Prahy, v kanceláři s vlastní terasou
• naučíme tě, jak komunikovat při řešení krizových situací doma i v zahraničí
• poskytujeme nadstandardní zaměstnanecké výhody
• stravenky 105 Kč
• občerstvení zdarma
• benefity na sport, vzdělání, dovolenou a kulturu (5000 Kč/rok, možnost čerpání po zkušební době)
• 5 týdnů dovolené a den volna v den narozenin
• 3 dny zdravotního volna
• příspěvek na penzijní/životní pojištění 666 Kč
• školení, např. Kurz první pomoci, školení krizové komunikace
• Pracovní doba je na směny, 8 h (7,5 h + 0,5 h přestávka na oběd), směny jsou nepravidelné
• nástupní plat je 23 000 Kč hrubého + příplatky za směny (cca 22.000,- čistého)
• odměny na konci roku (13.plat)
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která je dceřinou společností holandské mezinárodní asistenční centrály a součástí evropské aliance Astrum Assistance Alliance, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor asistenční služby.
Společnost zaměstnává přes 300 asistenčních koordinátorů ve svých kancelářích v Nizozemí, Bulharsku, Turecku, Libanonu a České republice. Společně s dalšími partnerskými organizacemi pomáhá klientům v celosvětovém měřítku.
Společnost zaměstnává přes 300 asistenčních koordinátorů ve svých kancelářích v Nizozemí, Bulharsku, Turecku, Libanonu a České republice. Společně s dalšími partnerskými organizacemi pomáhá klientům v celosvětovém měřítku.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost zabývající se zákaznickým servisem.
Společnost zabývající se zákaznickým servisem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• výbornou ZNALOST ČESKÉHO/SLOVENSKÉHO JAZYKA, slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
• ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA, slovem i písmem - na úrovni B2
• ORGANIZAČNÍ SCHOPNOSTI - budeš pracovat na více případech najednou
• SMYSL PRO STRUKTURU I OCHOTU IMPROVIZOVAT - většina asistenčních postupů je daná, ačkoli situace klientů jsou různé a občas vyžadují nestandardní řešení
• EMPATII – za každou událostí se skrývá lidský příběh
• SPOLEHLIVOST A DOCHVILNOST – tvoji kolegové potřebují jistotu, že po ukončení směny je někdo vystřídá
• DRIVE - správná dávka nadšení ti pomůže vyřešit každou situaci a smysl pro humor rozhodně neuškodí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA, slovem i písmem - na úrovni B2
• ORGANIZAČNÍ SCHOPNOSTI - budeš pracovat na více případech najednou
• SMYSL PRO STRUKTURU I OCHOTU IMPROVIZOVAT - většina asistenčních postupů je daná, ačkoli situace klientů jsou různé a občas vyžadují nestandardní řešení
• EMPATII – za každou událostí se skrývá lidský příběh
• SPOLEHLIVOST A DOCHVILNOST – tvoji kolegové potřebují jistotu, že po ukončení směny je někdo vystřídá
• DRIVE - správná dávka nadšení ti pomůže vyřešit každou situaci a smysl pro humor rozhodně neuškodí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3206356
Datum zveřejnění: 4.10.2017
2017-10-04
lokalita: Praha Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 Kč