Koordinátor asistenční služby

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• telefonická a písemná komunikace s klienty, se zákazníky (pojišťovny, pobočky, partneři v zahraničí) a poskytovateli služeb (např. ošetřující a administrativní personál v nemocnici, delegáti cestovních kanceláří, rodinní příslušníci, zaměstnavatel klienta, ad.) v českém, resp. slovenském, anglickém nebo jiném jazyce
• organizace asistenčního zásahu klientovi, který má zdravotní komplikace v zahraničí (samostatně i v týmové spolupráci)
• spolupráce s týmem interních lékařů
• logistické zajištění převozu klienta zpátky do vlasti (letecky anebo pozemní cestou)
• administrativní činnosti v interním systému pro zprávu případů klientů
• poskytnutí rady v případě nouzové situace v zahraničí - ztráta/poškození zavazadel, způsobení škody na zdraví a majetku, předčasný návrat, aj.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• budeš dělat smysluplnou práci
• nabízíme práci v příjemném prostřední v centru Prahy, v kanceláři s vlastní terasou
• naučíme tě, jak komunikovat při řešení krizových situací doma i v zahraničí
• poskytujeme nadstandardní zaměstnanecké výhody
• stravenky 105 Kč
• občerstvení zdarma
• benefity na sport, vzdělání, dovolenou a kulturu (5000 Kč/rok, možnost čerpání po zkušební době)
• 5 týdnů dovolené a den volna v den narozenin
• 3 dny zdravotního volna
• příspěvek na penzijní/životní pojištění 666 Kč
• školení, např. Kurz první pomoci, školení krizové komunikace
• Pracovní doba je na směny, 8 h (7,5 h + 0,5 h přestávka na oběd), směny jsou nepravidelné
• nástupní plat je 23 000 Kč hrubého + příplatky za směny (cca 22.000,- čistého)
• odměny na konci roku (13.plat)

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost, která je dceřinou společností holandské mezinárodní asistenční centrály a součástí evropské aliance Astrum Assistance Alliance, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor asistenční služby.
Společnost zaměstnává přes 300 asistenčních koordinátorů ve svých kancelářích v Nizozemí, Bulharsku, Turecku, Libanonu a České republice. Společně s dalšími partnerskými organizacemi pomáhá klientům v celosvětovém měřítku.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost zabývající se zákaznickým servisem.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• výbornou ZNALOST ČESKÉHO/SLOVENSKÉHO JAZYKA, slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
• ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA, slovem i písmem - na úrovni B2
• ORGANIZAČNÍ SCHOPNOSTI - budeš pracovat na více případech najednou
• SMYSL PRO STRUKTURU I OCHOTU IMPROVIZOVAT - většina asistenčních postupů je daná, ačkoli situace klientů jsou různé a občas vyžadují nestandardní řešení
• EMPATII – za každou událostí se skrývá lidský příběh
• SPOLEHLIVOST A DOCHVILNOST – tvoji kolegové potřebují jistotu, že po ukončení směny je někdo vystřídá
• DRIVE - správná dávka nadšení ti pomůže vyřešit každou situaci a smysl pro humor rozhodně neuškodí


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3206356  Datum zveřejnění: 4.10.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 Kč