Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista osobního kontaktu se zákazníky
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Pomáhat našim zákazníkům plnit jejich individuální potřeby a požadavky tak, aby se k nám vždycky rádi vraceli
• Prodávat naše produkty a doplňkové služby, které jim zpříjemní život
• Poskytovat dobré rady a odborné konzultace z oblasti energetiky
• Řešit samostatně složitější problémy zákazníků od A do Z a vše zapracovávat do našeho systému
• Pravidelně se scházet s týmem a vedoucím, pracovat na sobě a zároveň sdílet své podněty ke zlepšení
• Prodávat naše produkty a doplňkové služby, které jim zpříjemní život
• Poskytovat dobré rady a odborné konzultace z oblasti energetiky
• Řešit samostatně složitější problémy zákazníků od A do Z a vše zapracovávat do našeho systému
• Pravidelně se scházet s týmem a vedoucím, pracovat na sobě a zároveň sdílet své podněty ke zlepšení
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Plně hrazené vstupní školení, průběžné workshopy a podporu pro další rozvoj
• Pracovní poměr přímo v innogy, a to se všemi benefity od prvního dne nástupu
• V interních soutěžích můžete vyhrát další mimořádné odměny navíc
• Provize za uzavřené smlouvy
• Individuální a nadstandardní přístup našich trenérů a vedoucích
• Dostatečný čas na zapracování
• Možnost kariérního růstu v rámci společnosti, polovina našich vedoucích zákaznických center je z řad specialistů
• Práce o víkendu jen 1x do měsíce a místo toho volno v pracovní den
• Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden, a to v rozmezí 9 až 21, směny se domlouvají v týmu a jejich harmonogram víte 1 měsíc dopředu
• Pracoviště se bude ze začátku střídat mezi Nákupním centrem Eden a Centrem Chodov, později se vytvoří dva ustálené týmy pro každé centrum zvlášť
• Prodlouženou dovolenou na 25 dní + 3 dny osobního volna
• Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
• Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
• Stravenky v hodnotě 80 Kč, které je možno uplatnit přímo v budově v jídelní části
• Odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
• Možnost práce na poloviční úvazek
• Místo výkonu práce: Chodov/Vršovice
• Pracovní poměr přímo v innogy, a to se všemi benefity od prvního dne nástupu
• V interních soutěžích můžete vyhrát další mimořádné odměny navíc
• Provize za uzavřené smlouvy
• Individuální a nadstandardní přístup našich trenérů a vedoucích
• Dostatečný čas na zapracování
• Možnost kariérního růstu v rámci společnosti, polovina našich vedoucích zákaznických center je z řad specialistů
• Práce o víkendu jen 1x do měsíce a místo toho volno v pracovní den
• Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden, a to v rozmezí 9 až 21, směny se domlouvají v týmu a jejich harmonogram víte 1 měsíc dopředu
• Pracoviště se bude ze začátku střídat mezi Nákupním centrem Eden a Centrem Chodov, později se vytvoří dva ustálené týmy pro každé centrum zvlášť
• Prodlouženou dovolenou na 25 dní + 3 dny osobního volna
• Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
• Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
• Stravenky v hodnotě 80 Kč, které je možno uplatnit přímo v budově v jídelní části
• Odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
• Možnost práce na poloviční úvazek
• Místo výkonu práce: Chodov/Vršovice
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
Láká vás práce s lidmi v příjemném kolektivu? Baví vás pomáhat ostatním řešit jejich problémy, přání a požadavky? Hledáte pestrou, zajímavou a přitom dobře ohodnocenou práci, kde nepotřebujete cizí jazyk? Máte obchodního ducha, nebo se chcete prodejním dovednostem naučit? Oplýváte pozitivní energií?
Láká vás práce s lidmi v příjemném kolektivu? Baví vás pomáhat ostatním řešit jejich problémy, přání a požadavky? Hledáte pestrou, zajímavou a přitom dobře ohodnocenou práci, kde nepotřebujete cizí jazyk? Máte obchodního ducha, nebo se chcete prodejním dovednostem naučit? Oplýváte pozitivní energií?
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3213429
Datum zveřejnění: 12.10.2017
2017-10-12
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Konzultant, Odborný prodejce, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.