Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/asistentka prodeje Lutín/Morava
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• organizační a administrativní podpora a vykonávání úkolů spojených s chodem obchodního oddělení
• každodenní komunikace s dodavateli a zákazníky
• zpracování cenových nabídek a podkladů pro obchodníka
• zpracování objednávek
• dohled nad realizacemi, logistika zakázek
• každodenní komunikace s dodavateli a zákazníky
• zpracování cenových nabídek a podkladů pro obchodníka
• zpracování objednávek
• dohled nad realizacemi, logistika zakázek
Zaměstnanecké výhody, benefity
• profesní růst
• kompletní zaškolení
• práci na hlavní pracovní poměr, nástup ihned nebo po dohodě
• jistotu a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí v oboru
• příjemné pracovní prostředí a kolektiv , možnost stravování
• pestrou a zajímavou práci
• možnost platového růstu v závislosti na projevených dovednostech a schopnostech
• plat 20-25.000,- Kč
• penzijní připojištění
• místo výkonu : Lutín
• kompletní zaškolení
• práci na hlavní pracovní poměr, nástup ihned nebo po dohodě
• jistotu a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí v oboru
• příjemné pracovní prostředí a kolektiv , možnost stravování
• pestrou a zajímavou práci
• možnost platového růstu v závislosti na projevených dovednostech a schopnostech
• plat 20-25.000,- Kč
• penzijní připojištění
• místo výkonu : Lutín
Informace o náboru
Pro našeho klienta, dceřinou společnost mezinárodního koncernu, zaměřující se na prodej a nákup hutnických výrobků, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/asistentka prodeje Lutín /Morava.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Společnost zabývající se nákupem a prodejem hutnických výrobků, včetně obchodně-technických služeb s tímto prodejem spojených.
Společnost zabývající se nákupem a prodejem hutnických výrobků, včetně obchodně-technických služeb s tímto prodejem spojených.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
• uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování
• vysoké pracovní nasazení, aktivní a samostatný přístup k práci, pečlivost
• aktivní znalost NJ/AJ
• uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování
• vysoké pracovní nasazení, aktivní a samostatný přístup k práci, pečlivost
• aktivní znalost NJ/AJ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3233233
Datum zveřejnění: 3.11.2017
2017-11-03
lokalita: Olomoucký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.